۲۹ آذر ۱۴۰۱، ۱۳:۰۱
کد خبرنگار: 1053
کد خبر: 84975599
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مامور قلابی در قزوین دستگیر شد

۲۹ آذر ۱۴۰۱، ۱۳:۰۱
کد خبر: 84975599
مامور قلابی در قزوین دستگیر شد

قزوین - ایرنا - فرمانده انتظامی قزوین گفت: فردی که با سوء استفاده از لباس پلیس و معرفی خود به عنوان مامور انتظامی قصد ترخیص فرد بیماری از بیمارستانی در قزوین را داشت، دستگیر شد.

به گزارش ایرنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ بیژن خدایی روز سه شنبه در این رابطه اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی مجهز به لباس و تجهیزات پلیس با معرفی خود به عنوان مامور انتظامی به یکی از بیمارستان ها مراجعه و با سوء استفاده از لباس و موقعیت شغلی قصد ترخیص کردن بیمار بستری شده در بیمارستان را دارد، بررسی موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۱ مدرس قزوین قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با حضور در محل و انجام تحقیقات پلیسی دریافتند فرد مورد نظر فاقد کارت شناسایی بوده و پس از استعلام انجام شده مشخص شد این فرد پلیس نبوده و از افراد سابقه دار می باشد که بلافاصله دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین تصریح کرد: متهم در تحقیقات انجام شده به جرم ارتکابی اعتراف و سپس پرونده جهت رسیدگی تحویل مرجع قضایی شد.

سرهنگ خدایی از شهروندان درخواست کرد تا در مواجهه با اینگونه اشخاص فرصت طلب و درخواست های غیرقانونی و مشکوک، موضوع را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ در میان بگذارند و از افرادی که خود را به عنوان مامور انتظامی معرفی می کنند درخواست کارت شناسایی یا حکم قضایی کنند.

دستگیری سارقان تجهیزات ریلی در قزوین

رییس پلیس راه آهن قزوین از دستگیری یک مالخر و چهار سارق تجهیزات خط ریلی راه آهن خبر داد.

سرگرد میثم جلیله وند اظهار کرد: در پی اعلام لکوموتیوران قطار باری در خط ریلی قزوین - لوشان مبنی بر توقف مشکوک یک دستگاه پژو ۴۰۵ در حاشیه خطوط ریلی، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس راه آهن قزوین قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به سابقه سرقت تجهیزات راه آهن در این خط ریلی، بلافاصله واحد گشت خودرویی پلیس راه آهن به محل اعزام و ۲ سارق را هنگام سرقت حفاظ و تجهیزات ریلی دستگیر کردند.

رییس پلیس راه آهن قزوین ادامه داد: ماموران در بازدید از خودرو سارقان تعدادی آلات و ادوات مربوط به سرقت و تعدادی از تجهیزات مربوط به خط ریلی راه آهن را نیز کشف و به همراه سارقان به مقر انتظامی منتقل کردند.

سرگرد جلیله وند با اشاره به اینکه متهمان در تحقیقات اولیه پلیسی به دست داشتن ۲ نفر از همدستان خود و فردی که به عنوان مالخر اموال سرقتی را خریداری می کرد، اعتراف کردند، خاطر نشان کرد: متهمان در عملیات های پلیسی دستگیر و با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شدند.

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در تاکستان

فرمانده انتظامی تاکستان از استمرار اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی محله محور شهرستان و دستگیری ۱۰ نفر در این رابطه خبر داد.

سرهنگ کوروش عزیزی در تشریح جزییات این خبر گفت: در راستای مطالبات مردمی و پاکسازی مناطق آلوده و برخورد با هنجارشکنان جامعه پلیس با هدف پیشگیری از سرقت و کاهش جرایم، اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را در دستور کار خود در بخش خرمدشت قرار داد.

وی تصریح کرد: ماموران در گام نخست این طرح و پس از هماهنگی با مرجع قضایی، با تشکیل تیم های عملیاتی به نقاط جرم خیز و آلوده اعزام و در بازرسی از این نقاط، ۶ خرده فروش موادمخدر، یک قاچاقچی مواد، سه معتاد متجاهر و کارتن خواب را دستگیر و مقادیری نیز انواع موادمخدر، ۲ قبضه سلاح سرد و یک دستگاه موتور سیکلت قاچاق، تعدادی آلات و ادوات توزین و مصرف مواد را کشف کردند.

فرمانده انتظامی تاکستان با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی شهرستان معرفی شدند، خاطرنشان کرد: معتادان دستگیر شده جهت بهبود وضعیت و همچنین ترک اعتیاد به مرکز ترک اعتیاد منتقل شدند.

کشف ۲ هزار قطعه مرغ زنده فاقد مجوز در آوج

فرمانده انتظامی آوج از توقیف یک دستگاه خودرو کامیون باری و کشف ۲ هزار قطعه مرغ زنده فاقد مجوز در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی زرینی در این رابطه اظهار داشت: ماموران کلانتری مرکزی آوج هنگام گشت در حوزه استحفاظی خود به یک دستگاه کامیون باری که در حال حمل مرغ زنده بود، مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن، ماموران ۲ هزار قطعه مرغ زنده قاچاق را که فاقد هرگونه مجوز حمل از سازمان دام و طیور بود، کشف و یک نفر را نیز در این رابطه دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی آوج ارزش محموله کشف شده را ۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال اعلام و تصریح کرد: مقابله با قاچاق کالا، به ویژه اقلام ضروری خانوارها به صورت شبانه روزی در دستور کار ماموران بوده و شهروندان می توانند در صورت آگاهی از هرگونه مورد مشکوک موارد را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha