به گزارش ایرنا، نمایشگاه گردشگری فیتور از ۲۸ دی ماه ۱۴۰۱ برابر با ۱۸ ژانویه ۲۰۲۳، به مدت ۵ روز در مرکز نمایشگاههای شهر مادرید در اسپانیا برپا خواهد شد.
همچنین نمایشگاه گردشگری MITT مسکو از ۱۶ تا ۱۸ مارس ۲۰۲۳ -۲۵ تا ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - در محل نمایشگاهی CROCUS EXPO در مسکو دایر خواهد شد.
در همین چارچوب کانون جهانگردی و اتومبیلرانی با همکاری اداره کل بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی کارگاه آموزشی اصول بازاریابی و حضور در مجامع بین المللی گردشگری را با حضور شرکت کنندگان در نمایشگاه های بین المللی گردشگری خارج از کشور برگزار کرد.
در این کارگاه که در موزه ملی ایران برگزار شد، مدیران دفاتر خدمات مسافرتی و هتلداران که به نمایندگی از سوی کنشگران و فعالان صنعت گرشگری ایران با حضور هدفمند در نمایشگاه های بین المللی فیتور اسپانیا ۲۰۲۳ و سفر و هتلداری مسکو MITT ۲۰۲۳، ظرفیت های گردشگری، سرمایه گذاری ایران را معرفی و برای و جذب گردشگران خارجی به کشور تلاش خواهند کرد، حضور داشتند.
لیلا اژدری مدیرکل بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی وزارت میراث فرهنگی در این کارگاه آموزشی، اهداف ایران در نمایشگاههای بینالمللی را تبیین کرد.
در ادامه نیز کارگاههای آشنایی با بازاریابی در نمایشگاههای خارجی و آموزش آداب معاشرت و الگوی رفتاری در مناسبتها، رویدادها و مجامع بینالمللی برگزار شد.
محمدحسین صوفی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی هم در این جلسه آموزشی با تاکید بر لزوم حضور قدرتمند و با شکوه نمایندگان صنعت گردشگری کشور در نمایشگاههای بینالمللی گردشگری، شرکت در این گونه رویدادها را راهی موثر و سازنده در راستای نمایش تصویر واقعی از ظرفیتهای بیشمار کشورمان و رفع ایران هراسی در میان جوامع مختلف دنیا، دانست.
در این کارگاه آموزشی قرعهکشی محل استقرار نمایندگان گردشگری و شرکتهای خدمات مسافرتی حاضر در پاویون ایران در نمایشگاههای بین المللی گردشگری فیتور برگزار و محل استقرار هریک از شرکت ها جانمایی شد.
نظر شما