۲۹ آذر ۱۴۰۱، ۱۴:۱۳
کد خبرنگار: 2304
کد خبر: 84975244
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

نماینده مجلس: بهره‌برداری از کمربندی پاکدشت در انتظار تامین اعتبار است

پاکدشت - ایرنا - نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی گفت: پایان عملیات عمرانی کمربندی پاکدشت در انتظار تامین اعتبار است که پیگیر تامین منابع مالی آن هستیم.

فرهاد بشیری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در دیدار با وزیر جدید مسکن و شهرسازی به همراه تعدادی از مدیران استان تهران که روز گذشته انجام شد، بر لزوم تسریع در اجرای طرح های عمرانی این استان از جمله کمربندی پاکدشت تاکید شد.

وی یادآور شد: اکنون اجرای کمربندی پاکدشت به دست قرارگاه خاتم الانبیا در دست اجرا است و رئیس جمهور نیز بر لزوم تسریع در روند اجرای آن تاکید دارند تا در دهه فجر یا تا پایان سال بخشی از آن آماده بهره برداری شود.

بشیری با اشاره به افزایش روند اجرای این طرح اظهار داشت: مشکل اصلی در اجرا و بهره برداری از پروژه کمربندی پاکدشت، تامین اعتبار است که در سفر رئیس جمهور به شهرستان پاکدشت ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرا آن مصوب شد.

نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پیگیر تامین اعتبار اجرای این طرح از طریق منابع مختلف هستیم، خاطرنشان کرد: بحث دیگر مطرح شده در دیدار با وزیر راه و شهرسازی موضوع طرح جامع و تفصیلی پاکدشت بوده که کار مشاور آن به اتمام رسیده و برای بررسی و تصویب به شورای عالی شهرسازی کشور ارسال شده است.

وی خاطرنشان کرد: وزارت راه و شهرسازی قول مساعد داد تا ۲ هفته آینده اقدامات اداری در شورای مربوطه انجام شود.

به گزارش ایرنا، این کمربندی ۳۲ کیلومتری از ابتدای شهر فرون‌آباد پاکدشت از محور امام رضا (ع) جدا شده و پس از طی مسیر، از انتهای شهر شریف‌آباد، بار دیگر خودروها را به محور امام رضا(ع) وارد می‌کند، طرحی که با گذشت ۱۴ سال، همچنان نیمه تمام باقی مانده است.

پاکدشت با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha