ناحیه نوآوری دانشگاه علم و صنعت گشایش یافت

تهران- ایرنا- ناحیه نوآوری دانشگاه علم و صنعت در فضایی به وسعت ۳۳۰ هکتار با حضور روح الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور، علی خیرالدین معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم و رییس دانشگاه در شرق تهران گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار گروه علم و آموزش ایرنا، در آیین تجلیل از نام آوران، پژوهشگران و فناوران نمونه و افتتاح ناحیه نوآوری دانشگاه که روز دوشنبه در دانشگاه علم و صنعت برگزار شد، محمد سلیمانی قائم مقام وزیر علوم، روسای بعضی از دانشگاه ها و پژوهشگران و فناوان نمونه حضور داشتند.

ناحیه نوآوری دانشگاه علم و صنعت ایران بدنبال امضای تفاهم‌نامه چهار جانبه توسط دانشگاه علم و صنعت ایران، شهرداری تهران، معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری و معاونت فناوری و نوآوری وزارت عتف ایجاد شده است.

در این ناحیه نوآوری که مدیریت آن برعهده دانشگاه علم و صنعت ایران است، مناطق پیرامون دانشگاه، محل استقرار فعالیت و رشد شرکت‌های دانش‌بنیان، استارتاپ‌ها، واحدهای فناور و نوآوری، پارک علم و فناوری، صندوق‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر، کلینیک‌های صنعتی، مراکز نوآوری، شتاب دهنده‌ها و مراکز کارآفرینی و اشتغال‌زایی خواهد شد.

محدوده ناحیه نوآوری علم و صنعت حد فاصل بلوار دلاوران در شمال، بزرگراه شهید سردار قاسم سلیمانی در جنوب، بزرگراه شهید باقری در شرق و خیابان هنگام در غرب و به مساحت تقریبی ۳۳۰ هکتار است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار علم و آموزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha