۲۷ آذر ۱۴۰۱، ۱۷:۳۱
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 84973838
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیش از هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در کاشان  وارد مرحله عملیاتی شد

کاشان-ایرنا-فرماندار ویژه کاشان از عملیاتی شدن فرآیند ساخت هزار و ۴۵۵ واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن خبر داد.

به گزارش ایرنا، محمد شریف زارعی روز یکشنبه در حاشیه بازدید از پروژه نهضت ملی مسکن در کاشان به خبرنگار ایرنا گفت: پس از تامین زمین و دریافت مجوزهای لازم از کمیسیون های تعیین کاربری در استانداری و دریافت پروانه ها، مرحله نخست اجرای طرح نهضت ملی مسکن کاشان در شهرک خاتم الانبیاء در حال اجراست و به مرحله سقف اول رسیده است.

وی اظهار کرد: در مرحله دوم اجرای نهضت ملی مسکن پیش بینی تامین ۵۰ هکتار زمین برای ساماندهی پنج هزار واحد مسکونی شده و در مرحله سوم نیز در حال برنامه ریزی برای الحاق ۷۵ هکتار زمین برای ساخت حدود هشت هزار واحد مسکونی هستیم.

فرماندار ویژه کاشان در خصوص اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای تابعه این شهرستان گفت: طرح مسکن برای همه ثبت نام کنندگان واجد شرایط اجرا می شود ،برنامه ریزی ساخت ۹۶ واحد در شهر قمصر، ۲۸ واحد در شهر جوشقان قالی، ۴۰ واحد در شهر کامو و چوگان و ۲۰ واحد در شهر نیاسر به شکل مجتمع مسکونی تامین زمین شده و مجوزهای لازم از کمیسیون های تعیین کاربری در استانداری دریافت شده است.

وی اظهار کرد: همچنین اجرای طرح نهضت ملی مسکن شهر برزک در حال اجراست و به بعضی از متقاضیان واگذاری انجام شده و برای مابقی واجدین شرایط در برزک و شهر مشکات در حال پیگیری الحاق زمین به محدوده هستیم.


شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر در فاصله نزدیک به ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha