۲۷ آذر ۱۴۰۱، ۱۶:۵۱
کد خبرنگار: 895
کد خبر: 84973628
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

زمین ۱۵۰۰ متقاضی نهضت ملی مسکن در گناباد تامین شد

گناباد-ایرنا- فرماندار گناباد گفت: زمین مورد نیاز در قالب طرح نهضت ملی مسکن گناباد، تاکنون برای یک هزار و ۵۰۰ نفر از متقاضیان در این شهرستان تامین شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، رضا نصیری روز یکشنبه در جلسه قرعه کشی واگذاری زمین برای ۵۸۲ نفر از متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در گناباد افزود: از مجموع هشت هزار و ۸۲۱ نفر از افرادی که در طرح نهضت ملی مسکن گناباد ثبت کردند،۶ هزار و ۳۷۴ نفر برگ سبز را دریافت و شرایط لازم را دارند و باید زمین مورد نیاز آنان تامین شود.

وی ادامه داد: از مجموع افراد ثبت نام شده در طرح نهضت ملی مسکن پنج هزار و ۲۴۹ نفر ساکن در شهر گناباد و بقیه مربوط به شهرهای بیدخت، روشناوند و کاخک از توابع این شهرستان هستند.

فرماندار گناباد گفت: با همدلی و پیگیری مسوولان در فرمانداری، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و راه وشهرسازی و برای کاهش مشکل کمبود زمین برای احداث واحدهای طرح نهضت ملی مسکن، افزون بر ۲۰۰ هکتار زمین در یکی از مناطق گناباد شناسایی شد و در صورت نظر مساعد کمیسیون ماده پنج و تامین آنها گام مهمی در این زمینه برداشته می‌شود.

نصیری خاطر نشان کرد: اجرای طرح نهضت ملی مسکن در راستای تاکیدات رهبر معظم انقلاب مورد توجه خاص دولت سیزدهم قرار دارد و از همه ظرفتیهای موجود برای اجرای موثر آن در شهرستان گناباد بهره گرفته می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب گناباد هم گفت: افرادی که امروز زمین به قید قرعه در اختیار آنان قرار می گیرد تا زمان به ثمر رسیدن و تکمیل مسکن و اخذ سند مربوطه، حق خرید و فروش آنها را ندارند و اگر گزارشهایی در این زمینه دریافت شود، معاملات با تصمیم شعبات حقوقی دادگستری فسخ می‌شود.

مرتضی امیری افزود: تعدادی بنگاه املاک متخلف که مبادرت به خرید و فروش زمینهای واگذاری طرح نهضت ملی مسکن کرده اند، شناسایی شده و در روزهای آینده با آنان برخورد قضایی می شود.

مرتضی دهقانی محمدآبادی معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان رضوی هم در این جلسه با اشاره به همدلی بین مسوولان در راه خدمت به مردم در شهرستان گناباد گفت: باید در کنار قدر شناسی از خدمات و زحمات مسوولان از آنان برای رفع مسائل و مشکلات مطالبه داشت.

مرکز شهرستان گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha