تکمیل زیرساخت‌های جاده‌ای کشور بدون وقفه ادامه دارد

گرگان - ایرنا - مدیرکل دفتر توسعه ایمنی راه و حریم سازمان راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای کشور گفت: توسعه و تکمیل زیرساخت‌های جاده‌ای کشور با وجود محدودیت‌های بودجه‌ای و منابع مالی بدون وقفه ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا مجید صباغ‌زاده روز شنبه در مراسم گرامیداشت هفته حمل‌ و نقل، رانندگان و راهداری در گلستان اظهار کرد: توجه به حوزه حمل و نقل و فعالیت در این حوزه، تاثیر مستقیم و همیشگی بر رشد و توسعه همه جانبه زندگی بخش‌های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و حتی سلامت جامعه دارد.

وی بیان کرد: با توجه به اهمیت و جایگاه صنعت حمل و نقل، توجه به آن باید بیش از همیشه مورد توجه مسوولان باشد.

مدیرکل دفتر توسعه ایمنی راه و حریم سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: در بخش حمل و نقل، جابجایی کالا به خصوص کالاهای اساسی دارای اهمیت بسیار زیادی است که لازمه انجام آن، برخورداری از زیرساخت‌های کامل برای تردد است.

صباغ‌زاده یادآور شد: در ۲۶ مرداد سال ۱۳۶۱ برای جلوگیری از انباشت کالا و فاسد شدن آنها، با فرمان حضرت امام (ره)، کامیون‌داران به سمت بنادر حرکت کرده و اقلام و کالاهای دپو شده را در سراسر کشور توزیع کردند.

وی افزود: از آنجایی که هر کالایی یک وسیله مهم و حیاتی می‌تواند در زندگی بشر تلقی شود، باید سیستم حمل و نقل فعال باشد تا آن کالا از مبادی ورودی کشور یا از مبادی تولیدی (کارخانجات) در اقصی نقاط کشور تقسیم و به دست مصرف کننده برسد.

وی تصریح کرد: اگر در مجموعه حمل و نقل، توسعه‌ای وجود داشته باشد، می‌توان به توسعه کشور امید داشت، زیرا حمل و نقل لازمه توسعه است.

صباغ‌زاده در ادامه با اشاره به این که هیچ تجمع و مناسکی به اندازه اربعین و ایام حج، در کل دنیا وجود ندارد، ادامه داد: هدایت و مدیریت چنین برنامه‌هایی در سایه همکاری، تلاش، ایثار و فداکاری حوزه حمل و نقل با سایر دستگاه‌ها و ارگان‌های مسوول مقدور است.

وی بیان کرد: رانندگان در ایام اربعین، برای راحتی، آسایش و آرامش مردم، توانستند بهترین‌ها را برای زوار امام حسین (ع) رقم بزنند و در کنار آنان، راهداران نیز زیرساخت‌های مناسب را فراهم کردند که برای انجام چنین عملیات اجرایی، یک سال برنامه‌ریزی شده بود.

تکمیل زیرساخت‌های جاده‌ای کشور بدون وقفه ادامه دارد

در این مراسم از تعدادی رانندگان نمونه، مدیران نمونه شرکت‌های حمل و نقل و راهداران نمونه گلستان با لوح تقدیر و تندیس هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری تجلیل شد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha