همایش فناوری‌های نوین در عرصه پست و تجارت الکترونیک برگزار می‌شود

تهران- ایرنا- همایش فناوری‌های نوین در عرصه پست و تجارت الکترونیک و نشست هم‌اندیشی فناوری‌های نوین پستی به مناسبت روز پژوهش توسط شرکت ملی پست برگزار می‌شود.

به گزارش دفتر ارتباطات و امور بین الملل شرکت ملی پست، «محمدرضا قادری» عضو هیئت مدیره و رئیس مرکز نوآوری این شرکت از برگزاری دو رویداد ویژه هفته پژوهش و فناوری با عناوین همایش فناوری‌های نوین در عرصه پست و تجارت الکترونیک و نشست هم‌اندیشی فناوری‌های نوین پستی در روزهای یکشنبه (۲۷ آذر) و سه شنبه (۲۹ آذر) خبر داد.

رئیس مرکز نوآوری پست با بیان اینکه در همایش فناوری های نوین در حوزه پست و الکترونیک از استارتاپ‌ها و شتاب‌دهنده‌های عضو مرکز نوآوری پست، تجارت الکترونیک و لجستیک پیشرفته دعوت شده است، گفت: در این همایش هدف این است که محورهای نیازمندی‌های فناورانه و نوآورانه شرکت ملی پست را با شرکت‌ها در میان بگذاریم تا پیشنهادات خود را درباره این طرح‌ها ارائه کنند.

وی ادامه‌داد: در این همایش گزارشی از عملکرد و پیشرفت اقدامات مرکز نوآوری پست و کارگروه ویژه بررسی ایده های فناورانه و دانش بنیان شرکت ملی پست به شرکت‌ها ارائه خواهد شد.

قادری با اشاره به برگزاری این رویداد در روز یکشنبه (۲۷ آذرماه) در سالن مهر مرکز تجزیه ومبادلات پست کشور افزود: در این رویداد یک‌روزه با ارائه گزارش و سخنرانی های مربوطه، تور بازدید از مرکز مبادله پست و سیستم سورتینگ هوشمند برای شرکت های دانش بنیان و فناور اجرا خواهد شد.

عضو هیات مدیره شرکت ملی پست همچنین از برگزاری نشست هم اندیشی فناوری های نوین پستی با حضور مدیران ارشد این شرکت و با دعوت از روسای پارک های علم و فناوری مراکز رشد دانشگاه های سراسر کشور در روز سه شنبه (29 آذر ماه) به صورت حضوری و مجازی خبر داد.

رئیس مرکز نوآوری پست اضافه‌کرد: در طرح شتابدهی پست تاکنون ۷۸ تفاهم نامه همکاری با دانشگاه‌ها و مراکز رشد منعقد شده است از این رو در این نشست ضمن گفت‌وگو پیرامون چگونگی ایجاد تعامل و ارتباط مستقیم با مراکز رشد و پارک‌های علم و فناوری و ساختاری که ایجاد شده است پیرو تفاهم نامه هایی که قبلا منعقد شده است می خواهیم وارد گام اجرائی شویم.

وی خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان می توانند این رویدادها را از اتاق ابری ۱۱۰ سامانه ویدئو کنفرانس شرکت ملی پست به نشانی VCI.POST.IR با رمز ورود ۱۲۳۴ به عنوان میزبان از ساعت ۹ تا ۱۲ دنبال کنند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار اقتصاد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha