مدیر بنیاد مسکن میامی: ۷۴ قطعه زمین تحویل متقاضیان طرح جهش تولید مسکن شد

شاهرود - ایرنا - مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی میامی با بیان اینکه ۷۴ قطعه زمین به متقاضیان طرح جهش تولید مسکن این شهرستان تحویل شد، گفت: متقاضیان این طرح آورده اولیه خود را واریز کرده‌اند.

میثم طالع‌زاری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: واگذاری ۷۴ قطعه زمین به متقاضیان شهر میامی در راستای اجرای قانون جهش تولید مسکن طی ۲ مرحله انجام شد.

وی با اینکه تاکنون ۹۰۰ متقاضی مسکن در سامانه ثبت نام کرده‌اند، ابراز کرد: ۶۶۱ نفر فرم‌های سه گانه نام‌نویسی را تکمیل و از این تعداد ۱۰۴ متقاضی در بانک‌های عامل برای دریافت وام حساب افتتاح کردند.

به گفته وی، ۷۴ متقاضی این طرح ۴۰ میلیون تومان وجه اولیه را واریز کرده‌اند.

مدیر بنیاد مسکن میامی: ۷۴ قطعه زمین تحویل متقاضیان طرح جهش تولید مسکن شد

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی میامی با اشاره به اینکه ساخت مسکن در این شهر به صورت یک طبقه و خودساز انجام می‌شود، اظهار کرد: افراد متقاضی می‌توانند از وام ۳۰۰ میلیون تومانی برای ساخت و ساز این واحدها استفاده کنند.

وی با بیان اینکه صدور مجوز ساخت در دستور کار شهرداری میامی است، افزود: آماده‌سازی این طرح از جمله طراحی نقشه و ارایه کد ارتفاعی باید توسط اداره کل راه و شهرسازی شرق استان سمنان انجام شود.

طالع‌زاری ابراز امیدواری کرد: با هماهنگی دیگر دستگاه‌های مرتبط، شاهد ساخت و ساز هر چه سریع‌تر این طرح در شهر میامی باشیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، طی بررسی‌ها، مردم میامی از تأخیر در آماده‌سازی این شهرک توسط اداره کل راه و شهرسازی شرق استان سمنان گلایه‌مند هستند.

۱۸۲ هکتار زمین برای ساخت ۶ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان‌های شاهرود و میامی تامین شد.

شهرستان میامی دارای ۲ بخش مرکزی و کالپوش است و با حدود ۴٠ هزار نفر جمعیت در شرق استان سمنان قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha