بازدید شبانه وزیر راه و شهرسازی از طرح‌های نهصت ملی مسکن در بیرجند

بیرجند - ایرنا - وزیر راه و شهرسازی که همراه رئیس جمهور به خراسان جنوبی آمده است، از روند اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن در مرکز استان بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا مهرداد بذرپاش پنجشنبه شب در آخرین برنامه روز اول دومین سفر استانی رئیس جمهور و دولت به خراسان جنوبی از طرح‌های نهضت ملی مسکن در شهر بیرجند از جمله پروژه شهید صیاد شیرازی و سایت زعفرانیه بازدید کرد.

پروژه نهضت ملی مسکن شهید صیاد شیرازی در فاز اول با ۶۹۳ واحد و فاز دوم در ۷۹۸ واحد (طرح مسکن مهر) تحویل متقاضیان شده است.

فازهای سوم و چهارم طرح نهضت ملی مسکن شهرستان بیرجند به ترتیب در ۷۲۰ و ۴۸۸ واحد در دست احداث است.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی نیز در این بازدید گزارشی از روند اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن در این استان ارائه کرد.

همچنین در اولین روز از سفر رئیس جمهور به این استان عملیات اجرایی آماده‌سازی سایت ۳۵۰ هکتاری شهرستان طبس برای ساخت خانه‌های یک طبقه حیاط‌دار مطابق با سبک الگوی ایرانی - اسلامی با حضور وزیر راه و شهرسازی آغاز شد.

بذرپاش همچنین در بازدید از سایت ۵۰ هکتاری طرح نهضت ملی مسکن طبس به صورت نمادین کلید یکی از واحدهای آماده بهره‌برداری که به صورت ویلایی ساخته شده است را به صاحبش تحویل داد.

وزیر راه و شهرسازی از اداره کل راه‌آهن شرق مستقر در طبس نیز بازدید کرد.

رئیس جمهور به همراه شماری از اعضای هیات دولت در نخستین سفر دور دوم سفرهای استانی دولت صبح پنجشنبه وارد بیرجند شد.

۱۵ عضو هیات دولت، رئیس جمهور را در اولین مقصد دور دوم سفرهای استانی همراهی می‌کنند که به عنوان نمایندگان تام‌الاختیار رئیس جمهور با حضور در شهرستان‌های استان خراسانن جنوبی وضعیت طرح‌های عمرانی، صنعتی، اقتصادی، کشاورزی و بهداشتی را بررسی کردند.

سفر نخست رئیس جمهور به استان خراسان جنوبی نوزدهم شهریور سال گذشته انجام شد که سومین سفر استانی دولت سیزدهم بود.

خراسان جنوبی به مرکزیت بیرجند ۱۱ شهرستان دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha