۲۶ آذر ۱۴۰۱، ۹:۳۲
کد خبرنگار: 1291
کد خبر: 84971472
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۸ هزار و ۶۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای شهرستان بروجن اختصاص یافت

شهرکرد- ایرنا-سرپرست فرمانداری بروجن با اشاره به اجرای طرحهای عمرانی و زیرساختی گفت: امسال هشت هزار و ۶۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای این شهرستان اختصاص پیدا کرده است.

به گزارش روز شنبه ایرنا، فتاح کرمی تاکید کرد: از این مبلغ هفت هزار و ۸۷۰ میلیارد ریال از محل مصوبات سفر رییس‌جمهور به چهارمحال و بختیاری و بقیه از محل اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استان بوده است.

سرپرست فرمانداری بروجن اظهار داشت: حضور میدانی مدیران دستگاه‌های اجرایی در محل کار و نظارت و بازرسی از دستگاه‌های اجرایی این شهرستان در دستور کار قرار گرفته و در این راستا یک گروه از فرمانداری مشخص و تشکیل شده است.

کرمی بومی‌سازی برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی با هدف افزایش اشتغال، کاهش نرخ بیکاری و رونق اقتصادی را ضروری و تاکید کرد: راه‌اندازی بازارچه‌های صنایع‌دستی و هنرهای سنتی به‌منظور بازاریابی برای فروش تولیدات مربوط به بهره‌مندان از تسهیلات و وام‌های اشتغال‌زایی این حوزه مورد توجه قرار گیرد تا کسب و کار رونق پیدا کند.

وی همچنین در نشست وشورای اداری شهرستان در شهر نقنه با اشاره به اختصاص بیش از ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای طرح‌های مرتبط با این شهر در سال‌جاری افزود: این مبلغ از محل منابع ملی، استانی، مصوبات سفر رییس‌جمهور و ردیف‌های بودجه‌ای داخلی دستگاه‌های اجرایی استان پیش‌بینی شده که برای تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های حوزه‌های ورزش، زیرساخت، تصفیه‌خانه فاضلاب و جاده‌های ارتباطی هزینه خواهد شد.

سرپرست فرمانداری شهرستان بروجن با اشاره به آتش‌سوزی مینی‌بوس یادآور شد: پرونده این حادثه از طریق مراجع قضایی در حال بررسی است.

سرپرست فرمانداری بروجن به ظرفیت‌ها، توانمندی‌ها و پتانسیل‌های فرادنبه از توابع این شهرستان اشاره و تصریح کرد: تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های نیمه‌تمام این شهر به‌ویژه ساختمان فرهنگسرای فرادنبه در اولویت قرار دارد.

وی یادآور شد: عملیات اجرایی ساخت تصفیه‌خانه و شبکه جمع‌آوری فاضلاب فرادنبه سال ۱۳۹۱ آغاز شده اما هنوز به پایان نرسیده است و امسال برای آن ۲۵۰ میلیارد ریال اختصاص یافت.

کرمی اظهار داشت: اصلاح و سامان‌دهی ورودی‌ها و خروجی‌های شهر فرادنبه با هدف کنترل ترافیک و ارتقای ایمنی در تردد خودروها از برنامه‌های مهم مسوولان شهرستان بروجن به‌شمار می‌رود.

وی گفت: برای مطالعه و تامین آب آشامیدنی، تقویت زیرساخت‌های شهرک صنعتی، تکمیل مسیل‌ها و تجهیزات ورزشی شعر فرادنبه اعتبار مورد نیاز در سال‌جاری مشخص و مصوب شده است.

سرپرست فرمانداری بروجن تاکید کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی این شهرستان علاوه بر تلاش برای جذب و هزینه‌کرد سریع‌تر اعتبارات باید نسبت به پیگیری به‌منظور استفاده و بهره‌مندی از اعتبارات ملی و استانی دیگر اقدام کنند.

وی افزود: احداث یک سالن ورزشی در ۲ مدرسه شهرهای سفیددشت و فرادنبه به‌زودی عملیاتی و آغاز می‌شود که نقش مؤثری در ارتقای کمی و کیفی ورزش دانش‌آموزی دارد.

کرمی تصریح کرد: احیاء و ثبت تالاب دهنو بروجن در لیست تالاب‌های ایران باید هر چه سریع‌تر به‌عنوان یکی از ضرورت‌های این شهرستان پیگیری و اجرایی شود.

به گزارش ایرنا، بروجن در ۶۰ کیلومتری و فرادنبه در ۵۵ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha