۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای جاده ترانزیتی «نفت» گنبدکاووس مصوب شد
آسفالت بخشی از جاده موسوم به نفت گنبدکاووس

گنبدکاووس - ایرنا - نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی گفت: ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل جاده ترانزیتی موسوم به «نفت» این شهرستان در قالب اعتبارات متمّم سفر ۱۳ اسفند سال گذشته رییس جمهور و برخی اعضای هیات دولت به گلستان تصویب شد.

امانقلیچ شادمهر روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: با دستور «محمد مخبر» معاون اول رییس جمهور قرار است این میزان اعتبار برای تکمیل جاده تزانزیتی «نفت» گنبدکاووس از طرق سازمان برنامه و بودجه تخصیص یابد.

شادمهر اضافه کرد: منتظر ابلاغ اعتبارات مصوب شده جاده تزانزیتی «نفت» این شهرستان از سوی سازمان برنامه و بودجه هستیم تا ادامه عملیات تکمیل این جاده مهم مواصلاتی هرچه سریع‌تر آغاز شود.

وی بیان داشت: عملیات اجرایی احداث جاده موسوم به نفت گنبدکاووس قبل پیروزی انقلاب اسلامی شروع شده بود اما به دلائلی متوقف شد.

شادمهر گفت: از حدود ۴۵ کیلومتر طول این جاده ترانزیتی که فاصله گنبدکاووس تا مرز و گمرک «اینچه‌برون» را ۳۰ کیلومتر کوتاه‌تر می‌کند، ۱۵ کیلومتر آن زیرسازی و آسفالت شده است.

وی ابراز امیدواری کرد با تخصیص کامل اعتبارات مصوب برای جاده «نفت» گنبدکاووس، زیرسازی و آسفالت این محور تا محدود روستای «آراقویی» انجام شود.

گنبدکاووس با ۴۱۱ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان بزرگ استان گلستان است.

توان بالای مدیریتی بذرپاش، برای وزارت راه و شهرسازی مناسب است

معابر ۲۰ روستای گنبدکاووس درحال آسفالت است

۴ پروژه زیرساختی گنبدکاووس جزو پیوست بودجه امسال قرار گرفت

۴۲۷ میلیارد ریال برای اجرای پنج پروژه عمرانی به گنبدکاووس اختصاص یافت

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha