دیدار رئیس سازمان بنیاد شهید با خانواده شهید قادریان در بوشهر

بوشهر_ ایرنا_ رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه سفر استانی به بوشهر با خانواده شهید عبدالمهدی قادریان دیدار کرد.

به گزارش ایرنا، سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی در دیدار با خانواده شهید عبدالمهدی قادریان در بوشهر، ضمن ابلاغ سلام مقام معظم رهبری و رئیس جمهوری به این خانواده‌ شهید،
گفت: رسیدگی به مشکلات و مسائل خانواده های شهدا و ایثارگران وظیفه ماست و خود را مکلف به رفع مشکلات آنها می دانیم.

وی افزود: به تعبیر قرآن کریم، شهدا زنده و ناظر بر اعمال و رفتار ما هستند و موظف به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به نسل های جدید هستیم.

معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران تصریح کرد: حفظ کرامت خانواده شهدا و امور ایثارگران و استفاده از همه ظرفیت ها برای خدمت به این خانواده را دنبال می کنیم.

شهید عبدالمهدی قادریان جمالی متولد یکم فروردین سال ۱۳۴۸ در شهرستان بوشهر متولد و در تاریخ ۲۵ اسفند سال ۶۴ در سن ۱۶ سالگی در منطقه فاو به شهادت رسید.

سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی در سفری یک روزه شامگاه چهارشنبه وارد بوشهر شد .حضور در گلزار شهدا، دیدار با خانواده های شهدا در بوشهر و برازجان، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، شرکت در مراسم گرامیداشت شهید صادق گنجی رایزن فرهنگی ایران در لاهور، حضور بین نخبگان استان، حضور در دانشگاه فرهنگیان و شرکت در شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از جمله برنامه‌های رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران به استان بوشهر است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha