۲۳ آذر ۱۴۰۱، ۱۹:۳۱
کد خبرنگار: 3005
کد خبر: 84970599
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

انتقاد خانواده نظامی اسیر صهیونیست از ارتش این رژیم  

تهران – ایرنا – خانواده نظامی اسیر رژیم صهیونیستی نزد جنبش حماس از بی توجهی مسئولان ارتش این رژیم به سرنوشت فرزند خود انتقاد کرد.

به گزارش ایرنا، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) روز چهارشنبه در سی و پنجمین سالروز تاسیس این جنبش از سلاح هدار گلدن نظامی اسیر رژیم صهیونیستی رونمایی کرد.

این رونمایی باعث شد که بار دیگر خانواده این نظامی صهیونیست به انتقاد از مسئولان این رژیم بپردازند.

تسور گلدن برادر هدار گلدن پس از رونمایی از سلاح برادرش گفت: سخنگوی ارتش اسرائیل برای مصاحبه با رسانه ها وقت دارد ولی برای گفت و گو با خانواده ما که چند لحظه پیشتر مورد حمله دوباره حماس قرار گرفت وقت ندارد.

وی افزود: تاکنون هیچ کسی با ما تماس نگرفته است.

ابراهام بلوخ صهیونیست تندرو و مشهور نیز در توئیتر نوشت: رونمایی از سلاح شخصی هدار گلدن یه فاجعه و موضوعی دردناک بود.

گردان‌های عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس، چهار نظامی اسرائیلی به نام‌های "آبراهام منگستو"، "هشام السید"، "هدار گلدن" و "شائول آرون" را از زمان حمله اسرائیل به غزه در سال ۲۰۱۴ در اسارت دارد.

رژیم صهیونیستی بارها اعلام کرده بود که هدار گلدن و شائول آرون دو نظامی اسیر صهیونیست در غزه کشته شدند و گردان های قسام اجساد آن‌ها را در اختیار دارد اما گردان‌های شهید عزالدین قسام نهم مردادماه تحت عنوان «دولت شما دروغ می‌گوید»، تصویری از «هدار گولدن» و «شائول آرون» دو نظامی اسیر رژیم صهیونیستی در غزه منتشر کرده بود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha