۲۳ آذر ۱۴۰۱، ۱۶:۲۰
کد خبرنگار: 5368
کد خبر: 84970457
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

یحیی سنوار: آزادسازی قدس بسیار نزدیک است

۲۳ آذر ۱۴۰۱، ۱۶:۲۰
کد خبر: 84970457
یحیی سنوار: آزادسازی قدس بسیار نزدیک است

تهران-ایرنا- رئیس دفتر سیاسی حماس در غزه طی سخنانی در جریان جشن سی و پنجمین سالروز تاسیس حماس در نوار غزه اعلام کرد که ازادی قدس نزدیک است.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از پایگاه خبری العد، یحیی سنوار رئیس دفتر سیاسی حماس در غزه در جریان این سخنرانی اظهار داشت: ما با محور مقاومت در یک محور قرار داریم و به زودی در تمامی نبردها شاهد خوشحالی خود و عصبانیت صهیونیست‌ها خواهیم بود.

وی تاکید کرد: گردان‌های قسام (شاخه نظامی حماس) یک دقیقه از وقت خود برای آزادسازی فلسطین را هدر نمی‌دهند.

سنوار گفت: دامنه مردمی مقاومت باید بتواند راه خود را تا آزادی و بازگشت آوارگان به فلسطین ادامه دهد؛ چراکه آزادی قدس بسیار نزدیک است و مردم فقط باید صبر کنند.

وی درباره پرونده تبادل اسرا با رژیم صهیونیستی نیز تاکید کرد: آخرین دور مذاکرات برای تبادل اسرا قبل از انتخابات انجام شد و خواسته‌های ما برای آزادی اسیران بیمار و همچنین اسیران زن و مرد و کودکان روشن بود. ما به رژیم اشغالگر زمان محدودی برای تکمیل روند تبادل اسرا می‌دهیم، در غیر این صورت این پرونده را برای همیشه می‌بندیم.

سنوار همچنین خاطرنشان کرد: اگر رژیم اشغالگر برای تکمیل روند تبادل اسرا اقدام نکند، راه دیگری برای آزادی آنها خواهیم یافت.

وی ادامه داد: کابینه جدید رژیم صهیونیستی متعهد شد که یهودی سازی قدس را تسریع و به اسرا حمله کند و به همین دلیل ما با همه کسانی که اسلحه حمل می‌کنند، هماهنگ هستیم.

رئیس حماس در غزه افزود: به راه انداختن کمپین اخیر بازداشت‌ها در کرانه باختری نشان می‌دهد که فرماندهی هماهنگی امنیتی رژیم اشغالگر اصرار دارد که از این تونل تاریک عبور کند.

وی همچنین تاکید کرد: ای جوانان ما در کرانه باختری، ابتکار عمل را به دست بگیرید و مسئله خود را از تونل تاریکی و پوچی خارج کنید؛ چراکه مشروعیت بین‌المللی و تصمیمات کمیته چهارجانبه اجرای عدالت را برای مردم ما تضمین نمی‌کند و ما به آنها پایبند نخواهیم بود.

حماس خطاب به ملت فلسطینی‌ ساکن سرزمین‌های اشغالی نیز گفت: مردم ما در داخل سرزمین‌های اشغالی، صفوف خود را ببندید و جبهه خود را برای مقابله با فاشیسم صهیونیستی متحد کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha