همنوایی گروه‌های سرود برای سردار حاج قاسم سلیمانی در تالار وحدت

تهران- ایرنا- رویداد سرود و جایزه هنری «روایت سرباز» در آستانه سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در تالار وحدت برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی و امور بین‌الملل بنیاد رودکی، محمدهادی خاکی دبیر رویداد سرود «روایت سرباز» با اعلام برگزاری این رویداد هنری اظهارداشت: تعدادی از گروه‌های سرود منتخب از سراسر کشور که برای سردار دل‌ها همنوایی و همخوانی کرده‌اند، در آیین دومین جایزه هنری بنیاد رودکی حضور دارند.

وی گفت: این رویداد هنری دهم دی ماه و در آستانه سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در تالار وحدت برگزار می‌شود.

خاکی با اشاره به دریافت آثار تعدادی از گروه‌های سرود افزود: سایر گروه‌های سرود متقاضی که تاکنون آثار آنها شناسایی یا دریافت نشده است، می‌توانند آثار تولیدی خود را تا ۲۸ آذر در قالب فایل صوتی (mp3) همراه با درج مشخصات دقیق صاحب اثر، سرپرست و اعضای گروه (نام و نام خانوادگی کد ملی و شماره همراه) به نشانی ایمیل soroud@soleimani.ir ارسال و در این رویداد هنری شرکت کنند.

همنوایی گروه‌های سرود برای سردار حاج قاسم سلیمانی در تالار وحدت

دبیر رویداد سرود «روایت سرباز» بیان کرد: این رویداد هنری با همکاری بنیاد مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی و بنیاد رودکی برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این رویداد می‌توانند به تارنمای مکتب حاج قاسم به نشانی soleimani.ir مراجعه کنند و یا با دبیرخانه رویداد هنری با شماره ۶۶۷۳۱۱۱۳ - ۰۲۱ در ارتباط باشند.

به گزارش ایرنا، بامداد جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸ خورشیدی در حمله موشکی بالگردهای آمریکایی به ۲ خودرو در فرودگاه بغداد، سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس و ابومهدی المهندس معاون نیروی مردمی عراق (الحشد الشعبی) و همراهان دیگرشان در این حمله هدف قرار گرفتند و به شهادت رسیدند. این حمله با نظارت و دستور مستقیم دونالد ترامپ رئیس جمهور وقت آمریکا انجام شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار فرهنگ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha