سرپرست تیم: میلاد تبریز برای قهرمانی در لیگ برتر بدمینتون بانوان آماده است

تبریز - ایرنا - سرپرست تیم بدمینتوان بانوان میلاد تبریز از آمادگی این تیم برای کسب سومین قهرمانی در رقابت های لیگ برتر باشگاه های ایران خبرداد.

مهتاب گلشن آبادی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا، اظهار کرد: طی هفته گذشته تمرینات خوبی را انجام داده ایم و همه بازیکنان هم از نظر روحی و هم از نظر بدنی فیزیکی برای انجام بازی آماده هستند.

وی بیان کرد: بازیکنان ملی پوش تیم نیز که در مسابقات بنگلادش حضور داشتند به تمرینات تیمی ملحق شدند و همه بازیکنان آماده هستند تا در دیدار فردا مقابل مس شهربابک به برتری دست یابند.

گلشن آبادی با بیان اینکه اگر در بازی فردا بتوانیم تیم مس شهر بابک را شکست دهیم سومین قهرمانی متوالی میلاد در لیگ برتر نیز رقم می خورد، گفت: این بازی حساسیت و اهمیت زیادی برای ما دارد و دوست داریم کار را در این بازی تمام کنیم و منتظر هفته دهم و پایانی نباشیم.

وی گفت: دفاع از عنوان قهرمانی و تکرار آن برای سومین بار، هدف و خواسته بازیکنان و کادر فنی است و دوست داریم جام قهرمانی را در تبریز نگه داریم.

به گزارش ایرنا، تیم بدمینتون بانوان میلاد تبریز با توجه به اینکه در هفته دهم و پایانی استراحت دارد در صورت برتری در دیدار مقابل مس شهر بابک از هفته نهم این رقابت ها، برای سومین بار متوالی جام قهرمانی را بالای سر می برد.

سرپرست تیم میلاد همچنین به موضوع جذب مربی خارجی در این تیم نیز اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه مسابقات رو به پایان است این امر فعلا منتفی شده و در صورت نیاز برای فصل بعد اقدام خواهد شد.

گلشن آبادی افزود: هنوز برنامه ای برای فصل بعد نداریم و منتظر هستیم تا تکلیف مسابقات این فصل مشخص شود و پس از مسابقات برنامه ریزی های لازم برای فصل بعد را انجام خواهیم داد.

تیم بدمینتون بانوان میلاد تبریز که در صدر جدول رده بندی قرار دارد در هفته نهم از رقابت های لیگ برتر، عصر پنجشنبه در تبریز میزبان مس شهر بابک خواهد بود.

رقابت های بدمینتون بانوان با حضور پنج تیم به صورت تک نفره و دو نفره برگزار می شود و تیم میلاد تبریز با ترکیب یگانه کرمانی، رومینا تاجیک، نسیم صفایی، کیانا هاشمی و فاطمه مونس خواه در این رقابت ها حضور دارد

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha