طرح زمستانه پلیس راه در چهار گردنه برف‌گیر و نقاط حادثه‌خیز استان سمنان آغاز شد

سمنان- ایرنا- جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: چهار گردنه برف‌گیر و ۱۹ نقطه حادثه‌خیز استان از امروز بیست و سوم آذر تا بیستم اسفند ۱۴۰۱ در قالب طرح زمستانی پلیس مورد توجه ویژه قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ سید علی میراحمدی روز چهارشنبه در حاشیه آغاز رزمایش طرح زمستانه پلیس در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: ۷۰۰ نفر از نیروهای پلیس در طرح زمستانه به صورت ۲۴ ساعته تا ۲۰ اسفند به مردم خدمات رسانی می‌کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان با درخواست از شهروندان درباره رعایت قوانین رانندگی در سفر و استفاده از تجهیزات مناسب سفر زمستانی گفت: به همراه داشتن زنجیر چرخ و رعایت فاصله طولی الزامی است و رانندگان در صورت مسدودبودن محورها به علت بارندگی، با همکاری با پلیس از اصرار برای تردد در این مسیرها خودداری کنند.

رییس پلیس راه: ۱۱۱ گردنه برفگیر در طرح زمستانی پوشش داده می‌شود

طرح زمستانه پلیس راه در چهار گردنه برف‌گیر و نقاط حادثه‌خیز استان سمنان آغاز شد

یک عامل سنگ‌پرانی به کامیون‌ها در استان سمنان دستگیر شد

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: یک عامل سنگ‌پرانی به وسایل نقلیه سنگین مانند کامیون‌ها در محورهای مواصلاتی استان دستگیر شد.

وی افزود: فرد دستگیرشده راننده یک دستگاه خودروی پژو بود که از استان‌های دیگر وارد استان سمنان شده بود و اقدام به سنگ‌‍پرانی به سمت خودروها کرده بود.

وی با تأکید بر اینکه اخلال در نظم عمومی و ایراد خسارت به اموال و اشخاص جرم است و پلیس با قاطعیت با این مجرمان برخورد می‌کند، گفت: شهروندان و رانندگان در صورت مشاهده و اطلاع از اینگونه موارد، مراتب را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

سرهنگ میراحمدی با اشاره به نقش ناوگان عمومی سنگین در اقتصاد و جابه جایی کالا، افزود: تیم‌های گشت پلیس به صورت شبانه روزی در مبادی ورودی و خروجی شهرهای استان فعال هستند و با هرگونه رفتار هنجارشکن برخورد می‌کند.

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: برای تامین امنیت رانندگان کامیون در اقامتگاه‌‎ها و استراحتگاه‌ها تدابیر لازم اندیشیده شده و در طول مسیر جاده نیز پلیس با تیم گشت محسوس و نامحسوس برای تامین امنیت در تلاش است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، بیش از هشت هزار و ۶۱۲ کیلومتر بزرگراه، آزادراه و جاده اصلی و فرعی و بیش از یکهزار هزار کیلومتر راه روستایی در استان سمنان وجود دارد.

سمنان که به دارالمرحمه معروف است با مساحت نزدیک به ۹۷ هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع یکی از پهناورترین استان‌های کشور ایران است که با پنج و ۹ دهم درصد مساحت کل کشور، از این نظر هفتمین استان ایران محسوب می‌شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha