نیروهای کارآمد در بخش‌های رسانه‌ای ادارات دولتی بکارگیری شوند

بوشهر_ایرنا_ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: با توجه به ضرورت اطلاع رسانی از خدمات بهینه دولت در سطح استان بوشهر، انتظار می رود که از نیروهای کارآمد در روابط عمومی ها و بخش های رسانه ای ادارات دولتی در استان استفاده شود.

به گزارش ایرنا، اکبر پورات شامگاه سه شنبه در نشست شورای روابط عمومی‌های استان بوشهر اظهار کرد: نقش و کارکرد روابط عمومی های دستگاه های اجرایی در حوزه اطلاع رسانی بسیار مهم و کلیدی است.

وی افزود: این نوع کارکرد باید متناسب با فضای جامعه و با استفاده از تکنولوژِی های روز انجام شود تا مردم در جریان فعالیت های دولت قرار گیرند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: توجه مدیران کل دستگاه های اجرایی به انتخاب نیروی انسانی کارآمد در بدنه روابط عمومی ها، مورد تاکید بوده و نیاز است که تجهیزات مورد نیاز روابط عمومی ها تامین شود.

پورات ادامه داد: سرعت و دقت در انتشار اخبار و کارکرد دستگاه های اجرایی توسط روابط عمومی ها، می تواند از شکل گیری و رواج شایعات جلوگیری و سبب افزایش اعتماد عمومی شود.

وی با اعلام این که روابط عمومی های دستگاه های اجرایی و رسانه ها حلقه های یک زنجیر هستند، بیان کرد: روابط عمومی دستگاهی موفق است که بتواند در یک چارچوب قانونی و دو سویه، ارتباط صحیح و موثری با رسانه ها داشته باشد تا بتواند ضمن ارائه کارکرد یک دستگاه به رسانه ها، نیازهای خبری رسانه ها نیز پاسخگویی کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: مدیران موظف به حفظ شان و جایگاه روابط عمومی ها هستند و در صورت بی توجهی، باید دلایل آن را توضیح دهند.

پورات از مسئولان روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان بوشهر خواست با هدف تعامل پایدار، نشست های مشترک و منظمی با رسانه ها دنبال کنند.

وی یادآور شد: ارزیابی های مستمر از فعالیت روابط عمومی ها همراه با انتخاب روابط عمومی های برتر و تجلیل از سرآمدان این بخش مورد تاکید است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha