۲۲ آذر ۱۴۰۱، ۲۱:۴۱
کد خبر: 84969511
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

سرمربی تیم فوتسال آناصنعت پاسارگاد قم استعفا کرد

قم- ایرنا- مدیر رسانه ای تیم فوتسال لیگ‌برتری آنا صنعت قم گفت: سعید قاسمی سرمربی این تیم امروز از سمت خود استعفا داده است.

جعفر عابدی شامگاه سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: قاسمی استعفای خود را تقدیم هیات مدیره باشگاه آنا صنعت تقدیم کرده است تا اعضای آن هیات در مورد ادامه یا اتمام کار او به عنوان سرمربی تیم تصمیم بگیرند.

سعید قاسمی نیز در جمع خبرنگاران در خصوص این تصمیم گفت: بسیار خوشحالم که بعد از سال‌ها بازی در سطح اول فوتسال ایران، تجربه سرمربیگری در لیگ برتر از مجموعه منسجمی همچون آناصنعت برای من فراهم شد.

وی ادامه داد: از هفته نهم به اتفاق دوستانم در کادر فنی تیم آناصنعت، تمام توان‌مان را برای موفقیت در لیگ و سربلندی فوتسال قم به کار گرفتیم و از هیچ کوششی برای کسب نتایج مطلوب و ارتقاء جایگاه تیم در لیگ فروگذار نکردیم.

قاسمی اضافه کرد: بسیاری از نفرات ما را فوتسالیست‌های جوان تشکیل می‌دادند که تجربه بازی در لیگ برتر را نداشتند، ما در بسیاری از هفته‌های لیگ بازیکنان ۱۷ و ۱۸ ساله در ترکیب تیم به کار گرفتیم که مربیان کمتر آن را انجام می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: هدایت تیمی را بر عهده گرفتم که از نظر بازیکن کاستی‌های زیادی داشت، با این حال یک تیم همدل بودیم و با همدلی کار را پیش بردیم، البته قبول دارم که در هفته هفدهم نتیجه خوبی نگرفتیم و باشگاه حق دارد که از این نتیجه رضایت نداشته باشد.

قاسمی تصریح کرد: هدف من کمک به تحول و توسعه فوتسال قم بود، اما احساس کردم در این شرایط کنار رفتنم از آناصنعت می‌تواند به تیم کمک کند، به همین خاطر تصمیم به استعفا گرفتم و با تشکر از تک تک همکارانم در کادر فنی و بازیکنان برای آنها آرزوی موفقیت دارم، ضمنا قدردان هیات مدیره باشگاه به ویژه سیدمجید شرافتی رئیس، سیدمحمد شرافتی مدیرعامل و روزبه بروفه قائم‌مقام باشگاه هستم.

دیدار تیم های آنا صنعت قم و فولاد زرند ایرانیان از چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال کشور عصر یکشنبه هفته جاری در ورزشگاه شهید حیدریان قم برگزار شد و با نتیجه پنج بر دو به سود تیم میهمان خاتمه یافت.

آناصنعت قم با این شکست در جدول رده بندی مسابقات با ۱۸ امتیاز در رده یازدهم قرار گرفت.‌پس از این باخت هیات مدیره باشگاه کادر فنی و بازیکنان را به میزان پنج درصد از رقم قراردادشان جریمه و تمرینات تیم را تعطیل کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha