۲۲ آذر ۱۴۰۱، ۱۸:۱۵
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 84969360
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

زنجان میزبان سه شهید گمنام

۲۲ آذر ۱۴۰۱، ۱۸:۱۵
کد خبر: 84969360
زنجان میزبان سه شهید گمنام

زنجان- ایرنا - مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان گفت: طبق برنامه ریزی انجام گرفته، همزمان با شهادت حضرت زهرا(س) برابر با ششم دیماه، پیکر سه شهید گمنام در این استان تشییع و به خاک سپرده می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید شمس‌الدین موسوی روز سه شنبه در شورای ایثارگری استان، افزود: این شهیدان جوانان ۲۲، ۲۰ و ۳۵ ساله هستند که در عملیات والفجر، کربلای ۶ و پنج به درج رفیع شهادت نایل شدند.

وی با بیان اینکه استان زنجان روزهای پنجم و ششم دی‌ میزبان این شهدا خواهد بود، خاطرنشان کرد: پس از برگزاری مراسم گرامیداشت، این شهدا در سه نقطه در استان زنجان به خاک سپرده می‌شوند.

موسوی با بیان اینکه یکی از پیکرهای شهدا در مجموعه ورزشی انقلاب شهر زنجان و دیگری در پادگان ولایت استان زنجان دفن خواهند شد، افزود: پیکر سومین شهید نیز در روستای "خوئین" شهرستان ایجرود تدفین می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان ادامه داد: سهمیه این استان چهار شهید گمنام بود اما به دلیل مهیا نشدن شرایط و تاییدات لازم، تعداد سه شهید برای استان اعلام شد.

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی‌ها برای برگزاری هر چه باشکوه تر مراسم تشییع پیکر شهدای گمنام انجام می‌شود، گفت: در صورت مساعد بودن شرایط، مراسمی با حضور پیکر شهدای گمنام در شهرستان‌های ابهر، خرم‌دره و خدابنده برگزار خواهد شد.

موسوی با اشاره به بروز حوادث اخیر طی ۲ ماهه گذشته و انتشار اخبار منفی از سوی رسانه های بیگانه، افزود: حضور شهدای گمنام فضای شهر شور و شعور حسینی را پس از چند سال متبرک خواهد کرد .

وی گفت: با توجه به اینکه استان از سوم دی امسال میزبان شهدای گمنام خواهد بود، باید اطلاع رسانی لازم برای حضور پرشکوه قشرهای مختلف مردم انجام شود.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha