قهرمان ووشو جهان با استقبال مردم و مسوولان وارد کرمانشاه شد

کرمانشاه - ایرنا - «دیانا رحیمی» که در اولین حضور خود در رقابت‌های بین‌المللی موفق به کسب عنوان قهرمانی مسابقات ووشو جوانان جهان شده است با استقبال مردم و مسوولان استان کرمانشاه وارد زادگاهش شد.

دبیر هیات ووشو استان کرمانشاه روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این ووشوکار شایسته با استقبال شماری از مسوولان اداره کل ورزش و جوانان و تعدادی از ورزشکاران این رشته و جمعی از علاقه مندان به ورزش وارد فرودگاه کرمانشاه شده و مورد استقبال قرار گرفت.

«علی فرازمند» اضافه کرد: این دختر سانداکار کرمانشاهی در وزن منفی ۵۶ کیلوگرم در هشتمین دوره مسابقات قهرمانی جوانان جهان که در شهر تانگرانگ اندونزی برگزار شد توانست به مدال طلا دست پیدا کند.

وی یادآور شد: این ووشوکار ملی‌پوش در روز پایانی این مسابقات و در بخش ساندای دختران به مصاف نماینده کشور چین رفت و با برتری مقابل این حریف صاحب نام خود توانست مدال طلا و عنوان قهرمانی این وزن را به خود اختصاص دهد.

دبیر هیات ووشو استان کرمانشاه یادآور شد: وی پیش از راهیابی به فینال این وزن توانسته بود مقابل حریفانی از هنگ‌کنگ، اندونزی و مکزیک به برتری دست پیدا کند.

قهرمان ووشو جهان با استقبال مردم و مسوولان وارد کرمانشاه شد

فرازمند اضافه کرد: تیم ملی ووشو جوانان ایران که در دو بخش دختران و پسران در این رقابت ها حضور یافته بود با کسب ۱۳ مدال طلا، پنج نقره و پنج برنز مقتدرانه قهرمان جوانان جهان شد.

وی اظهار کرد: دیانا رحیمی ووشوکار کرمانشاهی متولد سال ۱۳۸۶ است و این نخستین مدال طلای وی در نخستین حضورش در رقابت های بین المللی بود که با شایستگی به آن دست یافت.

به گزارش ایرنا، هم اینک بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ ووشوکار بیمه شده در استان کرمانشاه در این رشته در حال فعالیت هستند که بیش از هزار و ۳۰۰ نفر از انها را بانوان تشکیل می دهند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha