وزنه‌برداری قهرمانی زنان جهان؛ رزاقی هم اوت کرد

تهران - ایرنا - ملی‌پوش دسته ۷۱ کیلوگرم زنان در گروه c پیکارهای قهرمانی جهان در کلمبیا، تنها یک حرکت صحیح به نام خود ثبت و بدون کسب عنوان به کار خود پایان داد.

به گزارش ایرنا،  پیکارهای وزنه‌برداری قهرمانی سال ۲۰۲۲ جهان به عنوان یکی از مراحل گزینشی المپیک ۲۰۲۴ پاریس روزهای ۱۴ تا ۲۵ آذر در بوگوتا پایتخت کلمبیا برگزار خواهد شد.

پیکارهای دسته ۷۱ کیلوگرم در گروه C زنان از ساعت ۵:۳۰ امروز (دوشنبه) پیگیری شد. در این دسته الهه رزاقی نماینده ایران بود که عملکرد ضعیفی از خود به جای گذاشت. ملی‌پوش وزنه‌برداری زنان ایران تنها یک حرکت به نام خود ثبت کرد و بدون ثبت رکورد مجموع به کار خود پایان داد.

تنها حرکت صحیح رزاقی در حرکت یکضرب بود که وزنه ۸۷ کیلوگرمی را مهار کرد. رزاقی در یکضرب نتوانست وزنه ۹۱ کیلوگرمی را بالای سر ببرد. کادر فنی برای حرکت نخست دوضرب رزاقی وزنه ۱۱۱ کیلوگرمی درخواست دادند که وی ۲ مرتبه در مهار آن ناکام بود.

کوروش باقری مشاور فنی تیم وزنه‌برداری زنان برای حرکت سوم رزاقی وزنه ۱۱۳ کیلوگرمی پیشنهاد کرد که نماینده ایران در دسته ۷۱ در مهار آن ناکام ماند. رزاقی با اوت این وزنه نتوانست حتی در گروه c جایگاهی به نام خود ثبت کند و دومین اوتی ایران در کلمبیا لقب گرفت.

پیش از الهه رزاقی، میرمصطفی جوادی در دسته ۸۱ کیلوگرم اوت کرده بود. حافظ قشقایی نیز عنوانی بهتر از شانزدهم در دسته ۶۷ کیلوگرم کسب نکرد. در میان وزنه‌برداران اعزامی تنها کیانوش رستمی موفق به کسب تک مدال نقره حرکت یکضرب دسته ۸۹ کیلوگرم شده است. وی در مجموع به عنوان چهارم این دسته رسید.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha