۲۰ آذر ۱۴۰۱، ۹:۰۰
کد خبر: 84966690
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سومین کارخانه آرد استان بوشهر به مدار تولید بازگشت

بوشهر - ایرنا- مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان بوشهر گفت: با از سرگیری فعالیت دوباره سومین کارخانه، ظرفیت تولید روزانه آرد در این استان به ۹ هزار کیسه رسید که برابر با نیاز مردم استان است،

جمال زارعی روز یکشنبه در گفت‌وگو با ایرنا، بیان کرد: این کارخانه آرد به دلیل برخی مشکلات فنی و مسائل قانونی از ۲۰ روز پیش تعطیل شده بود که با فعالیت دوباره آن روزانه بیش از سه کیسه آرد تولید می‌کند.

وی ادامه داد: در مدت ۲۰ روز تعطیلی این کارخانه آرد برای جلوگیری از ایجاد خلل در تامین نیاز استان بوشهر از ظرفیت ۲ کارخانه دیگر با فعال سازی شیفت شب برای تولید استفاده شد.

زارعی گفت: اکنون این کارخانه یک سوم تولید استان بوشهر را به خود اختصاص داده و ۱۳ هزار کیسه آرد که به دیگر کارخانه‌های تولیدی بدهکار بود را تسویه کرده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان بوشهر یاد آور شد: ظرفیت تولید آرد استان بوشهر حدود ۹ هزار کیسه در روز است که نیاز استان را پاسخ می‌دهد و تنها بخشی از نیاز نانوایی‌هایی که به آرد نوع ۲ نیاز دارند به صورت آزاد و خود حمل از دیگر استان‌ها تامین می‌شود.

زارعی اعلام کرد: اکنون توزیع آرد در سطح نانوایی‌های سراسر استان بوشهر بخوبی انجام می‌شود و هیچ یک از شهرستان‌ها مشکلی در این زمینه ندارند.

در زمان حاضر ۷۷۸ نانوایی در سطح استان بوشهر فعال است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha