دریافت و ارسال ۱.۵ میلیارد لیتر نفت خام و فرآورده از طریق خطوط لوله منطقه غرب

تهران - ایرنا - مدیر منطقه غرب شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران اعلام کرد: از ابتدای امسال تا پایان آبان‌ماه، ۸۷۱ میلیون و ۸۵ هزار و ۴۶۹ لیتر نفت خام و ۶۹۳ میلیون و ۲۰۱ هزار و ۷۰۹ لیتر فرآورده با مجموع یک میلیارد و ۵۶۴ میلیون و ۲۸۷ هزار و ۱۷۸ لیتر، از طریق خطوط دریافت و به شرکت‌های مقصد ارسال شد.

به گزارش ایرنا از شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران، نادر سلحشور اظهار کرد: در هشت ماه نخست امسال، ۸۶ میلیون و ۳۸۷ هزار و ۸۰ لیتر نفت خام از طریق خط لوله ۸ اینچ نفت‌شهر - کرمانشاه و ۷۸۴ میلیون و ۶۹۸ هزار و ۳۸۹ لیتر نفت خام از طریق خط لوله ۱۶ اینچ برداسپی کرمانشاه دریافت و به شرکت پالایش نفت کرمانشاه تحویل و ارسال شده است.

وی عنوان داشت: طی مدت یاد شده، ۵۵۶ هزار و ۶۲۳ هزار و ۱۳۲ لیتر نفت گاز، ۳۰ میلیون و ۸۹۲ هزار و ۹۶۸ لیتر نفت سفید و ۱۰۵ میلیون و ۶۸۵ هزار و ۶۰۹ لیتر بنزین از طریق خط لوله ۱۶ اینچ انتقال نفت خام و فرآورده افرینه - کرمانشاه دریافت شده است.

مهندس سلحشور اعلام کرد: میزان نفت و گاز ارسال شده به شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه ۳۰۹ میلیون و ۱۴۷ هزار و ۴۲۵ لیتر بود. همچنین میزان ۶۰ میلیون و ۹۷۸ هزار و ۷۴۹ لیتر بنزین نیز، به این شرکت انتقال یافت.

وی میزان نفت سفید ارسال شده به شرکت پتروشیمی بیستون ( L.A.B ) را ۵ میلیون و ۷۴۴ هزار و ۵۷۵ لیتر اعلام کرد.

مدیر منطقه غرب ادامه داد: طی این مدت، ۱۵۷ میلیون و ۳۳۶ هزار و ۱۲۸ لیتر نفت گاز، ۱۵ میلیون و ۵۹۹ هزار و ۵۳۳ لیتر نفت سفید و ۴۴ میلیون و ۷۰۶ هزار و ۸۶۰ لیتر بنزین از طریق خط لوله ۱۰ اینچ انتقال فرآورده کرمانشاه - سنندج به تاسیسات انتهایی این شهر ارسال شد.

مهندس سلحشور گفت: همچنین در مدت‌زمان یاد شده ۹۰ میلیون و ۱۳۹ هزار و ۵۷۹ لیتر نفت گاز به عنوان سوخت جایگزین به نیروگاه سیکل ترکیبی سنندج ارسال شده است.

وی در پایان تعداد مخازن تحویلی را ۳۲۳ دستگاه اعلام کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار اقتصاد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha