ملکه آرژانتینی هلند در انتظار باخت یاران مسی

تهران- ایرنا- بنابر اعلام رسانه‌ها ملکه هلند که اصالتی آرژانتینی دارد از لاله‌های نارنجی فوتبال اروپا حمایت خواهد کرد.

به گزارش ایرنا، دیدار تیم‌های ملی هلند و آرژانتین از مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ فوتبال روز جمعه هشتم دسامبر در ورزشگاه لوسیل برگزار خواهد شد. تیم هلند با شکست آمریکا و آرژانتین با شکست استرالیا به مرحله یک‌چهارم نهایی رقابت‌ها گام گذاشتند.

هلند و آرژانتین از گذشته رقابت سختی در جام جهانی فوتبال داشته و دوستداران فوتبال خاطرات خوبی از تقابل این ۲ تیم دارند. نماینده آمریکا جنوبی در فینال جام جهانی ۱۹۷۸ موفق به شکست هلند شد. آخرین تقابل این ۲ تیم به سال ۲۰۱۴ برمی‌گردد، جایی که آرژانتین در ضربات پنالتی موفق به شکست حریف شد و به فینال مسابقات گام گذاشت. البته تیم ملی هلند در جام‌های جهانی ۱۹۷۴ و ۱۹۹۸ موفق به شکست آرژانتین شد.

دیدار این ۲ تیم در خارج از زمین فوتبال نیز جذابیت‌های خاص خود را دارد. دیدار هلند و آرژانتین موجب شده تا گمانه‌زنی درباره علاقمندی ملکه هلند به یکی از این ۲ تیم به سوژه رسانه ها تبدیل شود. سوژه‌ای که با واکنش دولت این کشور مواجه شد.

سخنگوی مطبوعاتی دولت هلند اعلام کرد: ماکسیما به عنوان ملکه هلند از تیم ملی فوتبال این کشور در برابر آرژانتین حمایت خواهد کرد.

ماکسیما ملکه هلند، زاده آرژانتین و شهر بوئنوس آیرس است. او در آوریل ۲۰۰۱ با ولیعهد وقت، ویلم الکساندر ازدواج کرد و تابعیت هلندی گرفت. الکساندر در سال ۲۰۱۳ به پادشاهی هلند رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha