۱۵ آذر ۱۴۰۱، ۱۴:۴۷
کد خبر: 84962912
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

تمرین تیم فوتبال مس شهربابک تعطیل شد

۱۵ آذر ۱۴۰۱، ۱۴:۴۷
کد خبر: 84962912
تمرین تیم فوتبال مس شهربابک تعطیل شد

کرمان - ایرنا - خبرهای رسیده به خبرنگار ایرنا حاکیست که بازیکنان تیم فوتبال دسته یکی مس شهربابک امروز(سه شنبه) در اعتراض به آنچه پرداخت نشدن پاداش خود خوانده اند دست از تمرین کشیده اند.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال مس شهربابک در این فصل یکی از مدعیان اصلی صعود به لیگ برتر فوتبال کشور محسوب می شود اما این بار بازیکنان این تیم در ادامه مشکلات مالی باشگاه های زیرمجموعه شرکت مس در استان کرمان سر تمرینات این تیم حاضر نشدند.

طی یک ماه گذشته ابتدا خبر باخت های انضباطی تیم والیبال مس رفسنجان در فضای رسانه ای کرمان خبرساز شد که برخی بازیکنان این تیم به علت پرداخت نشدن مبلغ قراردادشان به کمیته انضباطی فدراسیون والیبال شکایت کرده بودند و کار به جایی رسید که از بازی این تیم جلوگیری به عمل آمد و باخت های انضباطی این تیم نیز به دنبال داشت.

پس از آن نوبت به انحلال تیم فوتسال باشگاه مس سرچشمه رسید؛ باشگاهی که سال گذشته در لیگ دسته یک کشور حضور یافته و توانسته بود کارنامه قابل قبولی از خود ارائه کند؛ اما یکباره با تصمیم مدیران شرکت مس و تحلیل آنان مبنی بر اینکه باشگاه مس سرچشمه کارگری است و نباید تیم داری حرفه ای داشته باشد از حضور در رقابت های این فصل کنار گذاشته شد.

این در حالی بود که تیم فوتسال مس سرچشمه امسال حتی قراردادهای بازیکنان خود را هم منعقد کرده بود و علاوه بر آن، دیر اعلام شدن این تصمیم مدیران شرکت مس نیز سبب شد که حتی فرصت فروش و انتقال امتیاز این تیم لیگ یک از استان کرمان گرفته شود.

سپس مشکلات مالی و پرداخت نشدن پاداش صعود بازیکنان تیم فوتبال مس کرمان باعث اعتصاب بازیکنان این تیم شد به طوری که تمرینات نارنجی پوشان کرمانی به عنوان باسابقه ترین تیم استان کرمان در لیگ های کشوری پنج روز تعطیل ماند و در نهایت این مشکل با ورود مدیران باشگاه و وعده هایی که داده شد، اینک گفته می شود که در حال رفع شدن است.

در این زمینه بیشتر بخوانید:

امروز نیز خبر از تعطیلی تمرین باشگاه مس شهربابک خبرساز شد؛ تا جایی که مدیران این باشگاه می گویند ۴۰ درصد قرارداد بازیکنان را پرداخت کرده ایم و تعطیلی تمرینات تیم به واسطه پرداخت پاداش هایی است که در قرارداد بازیکنان ذکر نشده است.

تیم فوتبال مس شهربابک با ۲۲ امتیاز از ۱۳ بازی خود در رده چهارم جدول رده بندی جام آزادگان قرار گرفته است و فقط یک امتیاز نسبت به تیم دوم جدول لیگ یک فاصله دارد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha