مدیر روابط عمومی سازمان تبلیغات منصوب شد

تهران- ایرنا- رئیس سازمان تبلیغات اسلامی طی حکمی مدیر روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی را منصوب کرد.

به گزارش ایرنا از سازمان تبلیغات اسلامی حجت الاسلام محمد قمی روز دوشنبه ۱۴ آذر طی حکمی علی مرادخانی را به عنوان مدیر روابط عمومی این سازمان منصوب کرد. در حکم قمی آمده است:‌ اکنون در گام دوم از فصل نوین حرکت تحول‌گرایانه سازمان تبلیغات اسلامی و در راستای تحقق ماموریت‌های مشخص شده به موجب این حکم و بنا به پیشنهاد مدیر کل محترم حوزه ریاست، جنابعالی را که از نعمت جوانی، سوابق، هنری ـ رسانه‌ای، توانمندی مدیریتی و تجارب ارزشمندی برخوردار هستید، به عنوان رئیس اداره روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی منصوب می‌کنم.

قمی در این حکم تاکید کرد: ضرورت بازطراحی و به‌روزآوری ساختار با توجه به نیازها، تحولات و اقدامات رسانه‌ای سال‌های اخیر و تعیین نسبت و دقیق آن با دیگر فعالیت‌های رسانه‌ای سازمان خصوصاً سازمان رسانه‌ای سپهر از مهمترین اقدامات پیش‌روی این عرصه می‌باشد. بازنگری و باز طراحی فرایندها در حوزه روابط عمومی و چابک‌سازی و ارتقای نیروی انسانی جهت انعکاس خبری موثر فعالیت‌های متنوع سازمان در سطح ملی و استانی و توجه ویژه به احیای کارکردها و مامویت‌های داخلی و ستادی حوزه روابط عمومی، استفاده همه جانبه از ظرفیت‌های ارتباطی و ابزاری اعم از رسانه‌های نوین و قدیم و خلاقیت‌های مبتکرانه در عرصه‌های مختلف به ویژه در راستای تحقق ماموریت جهاد تبیین مورد انتظار می‌باشد.

همچنین ضروری است در تمامی مراحل، ضمن هماهنگی کامل و تنظیم تمامی برنامه‌ها با حوزه ریاست سازمان، تمامی همکاران محترم در بخش‌های مختلف به ویژه کارکنان روابط عمومی از ستادی و استانی، همراهی و همکاری لازم برای تحقق اهداف این حوزه را مبذول نمایند.

مرادخانی متولد سال ۱۳۷۰ است که علاوه بر مجری گری در رادیو و تلویزیون، نویسنده کتاب هایی مانند گرامافون است و سابقه مدیریت روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، باشگاه فیلم سوره و اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان را در کارنامه دارد و از مجریان رسانه ملی و فعالان رسانه‌ای جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی است. وی هم اکنون در رشته حقوق عمومی در مقطع دکتری تحصیل می کند.

دانیال معمار که اکنون سردبیر روزنامه همشهری است به مدت یک سال سرپرستی روابط عمومی را به عهده داشت و قبل از وی نیز رضا صیادی در حدود یک سال در این مسئولیت قرار داشت و اینک مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار فرهنگ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha