۵۰ سری جهیزیه به مددجویان بهزیستی کرمانشاه اهدا شد

کرمانشاه - ایرنا - ۵۰ سری جهیزیه از سوی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه روز دوشنبه به مناسبت گرامیداشت روز جهانی معلولان به زوج های جوان مددجوی این نهاد حمایتی در استان اهدا شد.

به گزارش ایرنا، در این آیین که در مجتمع خدماتی رفاهی بهزیستی کرمانشاه و با حضور شماری از مسوولان دستگاه های اجرایی استان برگزار شد، مدیرکل بهزیستی استان در سخنانی گفت: این تعداد جهزیه با مشارکت سازمان بهزیستی و خیرین استان تهیه و به مددجویان اهدا شده است.

«فرحناز محمدی»، با بیان اینکه این جهیزیه ها شامل پنج قلم کالای اساسی و مورد نیاز هر خانواده به ارزش ۱۶۰ میلیون ریال است، افزود: این برای دومین بار در سال جاری است که به زوج های جوان تحت پوشش این نهاد جهیزیه اهدا می شود.

وی اضافه کرد: هم اینک ۴۵۰ زوج دیگر پشت نوبت دریافت جهیزیه هستند که امیدواریم با حمایت خیران و دولت بتوانیم در کوتاهترین زمان ممکن این آمار را به حداقل برسانیم.

وی افزود: سازمان بهزیستی با نگاه علمی و با محور مردمی سازی، شفاف سازی و توانمندسازی در راستای ارائه خدمت به جامعه هدف تلاش کرده و با حمایت از بیش از ۱۷۶ هزار مددجو در چهار حوزه اجتماعی، توانبخشی، فرهنگی و پیشگیری و مشارکت های مردمی به عموم مردم خدمات مختلفی ارایه می کند.

۵۰ سری جهیزیه به مددجویان بهزیستی کرمانشاه اهدا شد

مدیرکل بهزیستی استان با بیان اینکه خدمات بهزیستی روز به روز تخصصی تر و چتر حمایتی اش نیز گسترده تر می شود اظهار کرد: شمار مستمری بگیران تحت پوشش این نهاد در سال جاری در مقایسه با پارسال با هشت هزار نفر افزایش به ۳۵ هزار نفر رسیده است.

محمدی در زمینه تامین مسکن افراد تحت پوشش بهزیستی نیز گفت: سال گذشته ۲۳۵ واحد مسکونی به افراد واجد شرایط واگذار شد و از ابتدای امسال تاکنون نیز ۵۰ واحد واگذار شده که از این تعداد در مجموع ۲۲۰ واحد مربوط به معلولان بوده است.

وی تاکید کرد: علاوه بر این ۵۶۰ واحد مسکونی نیز هم اکنون در دست اقدام است که ۳۰۰ واحد آن تا پایان امسال به اتمام رسیده و به متقاضیان واگذار خواهد شد ضمن آنکه سه هزار و ۳۰۰ نفر از جامعه هدف این نهاد نیز در طرح مسکن ملی ثبت نام کرده اند.

به گزارش ایرنا، از جمعیت ۲ میلیون نفری استان کرمانشاه حدود ۱۷۶ هزار نفر زیرپوشش سازمان بهزیستی است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha