بذرپاش مدیری لایق و توانمند است/ بانک‌ها حمایت کنند جهش مسکن محقق می‌شود

تهران - ایرنا - عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی مهرداد بذرپاش را مدیری لایق و توانمند توصیف کرد که برای موفقیت در وزارت راه و شهرسازی باید از سوی بانک‌ها و سایر وزارتخانه‌ها حمایت شود.

منصور آرامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا درباره معرفی مهرداد بذرپاش از سوی رییس جمهور به مجلس به عنوان وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی گفت: آقای بذرپاش از سابقه خوب مدیریتی در بخش‌های مختلف کشور برخوردار است و اکنون در دیوان محاسبات هم عملکرد قابل قبولی از خود به جا گذاشته و امیدواریم در وزارت راه و شهرسازی نیز این رویه ادامه داشته باشد.

عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه برای موفقیت وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی باید دولت نیز حمایت لازم را از وی انجام دهد، گفت: برای اینکه اهداف تعریف شده در وزارت راه و شهرسازی به سرانجام برسد باید دولت حمایت‌های لازم را در تخصیص منابع لازم به این وزارتخانه انجام دهد.

نماینده مردم بندرعباس و ابوموسی بر لزوم همت و تلاش مضاعف وزارت راه و شهرسازی برای تحقق وعده‌های دولت تاکید کرد و گفت: به رغم اینکه آقای بذرپاش مدیر لایقی است و توانایی پیشبرد اهداف در نظر گرفته شده را دارد، ولی باید بخش‌های دیگر دولت مانند بانک‌ها،‌ سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، سازمان‌های ثبت اسناد و املاک و سایر وزارتخانه‌ها هم به کمک وزارت راه و شهرسازی آمده تا برنامه آیت الله رییسی برای بهبود شرایط مسکن در کشور را محقق کنند.

آرامی در ادامه وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی را خوش فکر و صاحب ایده معرفی کرد و افزود: بذرپاش می‌تواند توانایی‌های مدیریتی خود را در عمل به سرانجام برساند. البته به شرطی که به مانند زمان وزارت رستم قاسمی بر این وزارتخانه تنها نمانده و حمایت‌های لازم از وی انجام شود تا در مسیر جهش و تولید مسکن که تاکید مجلس و دولت است، موفق شود.

به گزارش ایرنا، مهرداد بذرپاش متولد ۱۳۵۹ در تهران است که در سال ۱۳۷۷ در رشته مهندسی صنایع، گرایش تولید صنعتی در دانشگاه صنعتی شریف پذیرفته و در سال ۱۳۸۲ فارغ‌التحصیل شد و دوره کارشناسی ارشد خود را در دانشگاه علامه طباطبایی به پایان رساند. وی دکتری تخصصی (PhD) خود را در رشته مدیریت تکنولوژی در دانشگاه علامه طباطبایی گذراند.

بذرپاش اکنون ریاست دیوان محاسبات کشور ایران را بر عهده دارد. همچنین صاحب امتیاز و مدیرمسوولی روزنامه وطن امروز، نماینده مردم تهران در مجلس نهم شورای اسلامی، قائم‌مقام بنیاد تعاون سپاه، معاون اجتماعی و امور استان‌های ستاد اجرایی فرمان امام، رییس هیات مدیره بنیاد اجتماعی احسان، مدیرعامل شرکت توسعه صنعت و معدن تدبیر، معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان ملی جوانان، مدیرعامل سایپا، مدیرعامل پارس خودرو، مشاور اجتماعی رییس‌جمهور از دیگر مسوولیت‌هایی است که پیش از این بذرپاش به عهده داشته است.

پیش از این در دولت سیزدهم، رستم قاسمی تصدی وزارت راه و شهرسازی را بر عهده داشت که به دلیل بیماری در روزهای اخیر از سمت خود استعفا داد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار سیاست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha