بذرپاش برنامه‌های راهبردی برای حل مشکلات راه‌ها و مسکن بدهد، نمایندگان حمایت می‌کنند

تهران- ایرنا- عضو هیات رییسه کمیسیون اجتماعی مجلس ضمن تایید عملکرد مدیریتی وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی گفت: ذرپاش برنامه‌های راهبردی برای حل مشکلات راه‌ها و مسکن بدهد، نمایندگان حمایت می‌کنند.

حسین حاتمی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایرنا در مورد معرفی مهرداد بذرپاش به عنوان وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی گفت: مدیریت وی در دیوان محاسبات مورد تایید نمایندگان است، اگرچه جنس کار وی در حوزه راه و شهرسازی متفاوت با دیوان محاسبات خواهد بود.

دبیر کمیسیون اجتماعی مجلس بیان داشت: اگر بذرپاش برنامه های راهبردی برای برون رفت از وضعیت فعلی داشته باشد می ‌واند در این حوزه موفق عمل کند.

نماینده مردم خداآفرین آذربایجان شرقی بیان داشت: گزینه پیشنهادی باید بتواند در یک بازه زمانی برنامه های خود را تدوین و مشخص کند به گونه‌ای که عملکرد وی در این حوزه قابلیت سنجش و اندازه گیری داشته باشد .

حاتمی با بیان اینکه بذرپاش در دیوان محاسبات به خوبی عمل کرده است گفت:کار در دیوان محاسبات رویه و رفتاری نظارتی می خواهد و در حوزه های اجرایی هم باید پاسخگو باشد بنابراین بذرپاش باید از فضای مطالبه گری به پاسخگویی تغییر رفتار بدهد. د باید هدف گذاری و تدوین برنامه های قابل اجرا در این حوزه به خوبی عمل کند.

وی اضافه کرد: مدیریت عمومی بذرپاش در حوزه های مختلف مورد تایید است وی با تدوین برنامه های راهبردی در حوزه راه می تواند موفق عمل کند.در این صورت نمایندگان هم از وی حمایت می کنند.

به گزارش ایرنا، مهرداد بذرپاش فارغ‌ التحصیل مهندسی صنایع از دانشگاه صنعتی شریف و دکتری تخصصی مدیریت از دانشگاه علامه طباطبایی و سوابقی نظیر رئیس کل دیوان محاسبات کشور، عضو هیات‌ رئیسه مجلس شورای اسلامی، معاون رئیس‌ جمهوری و رئیس سازمان ملی جوانان، معاون ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، مدیر عامل گروه‌های خودروسازی سایپا و پارس خودرو را در کارنامه خود دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار سیاست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha