۱۴ آذر ۱۴۰۱، ۰:۵۷
کد خبرنگار: 2447
کد خبر: 84961353
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین یک عضو حماس را بازداشت کردند

تهران- ایرنا- منابع خبری یکشنبه شب گزارش دادند، نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین «عدنان الحصری» از اعضای جنبش حماس را بازداشت کردند.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری شهاب فلسطین، نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین در طولکرم «عدنان الحصری» آزاده فلسطینی را بازداشت کردند.

بر اساس این گزارش، «بکر الحصری» فرزند این آزاده فلسطینی با تائید این خبر، گفت: در حالی که رژیم اشغالگر در کرانه باختری دست به جنایت می‌زند، نیروهای تشکیلات خودگردان به بازداشت‌های سیاسی ادامه می‌دهند.

از سوی دیگر «عبدالرحمن شدید» از اعضای برجسته جنبش حماس اقدام نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان در بازداشت الحصری را بزدلانه خواند و آن را محکوم کرد.

عدنان الحصری ۱۲ سال در زندان‌های رژیم صهیونیستی محبوس بود و بارها در اعتراض به بازداشت اداری دست به اعتصاب غذا زده بود.

محافل امنیتی رژیم صهیونیستی با ابراز نگرانی از تشدید عملیات فلسطینیان علیه اهدافی در سرزمین‌های اشغالی و گسترش دامنه این عملیات به خارج از کرانه باختری اشغالی در ماه‌های آتی و افزایش فعالیت گروه‌های مقاومت فلسطینی برای عضوگیری و تشکیل هسته‌های مقاومت فعالتر، هشدار داده‌اند.

طبق ارزیابی مقام‌های امنیتی صهیونیست، در حال حاضر خطری واقعی تشکیلات خودگردان فلسطین را تهدید نمی‌کند لذا آنها باید همچنان به تقویت هر چه بیشتر تشکیلات خودگردان فلسطین و تداوم هماهنگی امنیتی با آن ادامه دهند.

کرانه باختری رود اردن در طول ماه‌های اخیر شاهد افزایش مقاومت شهروندان فلسطینی در برابر یورش‌های نظامیان صهیونیست و مبارزه مسلحانه مبارزان فلسطینی با صهیونیست‌ها است.

این وضعیت سران سیاسی و نظامی رژیم صهیونیستی را به شدت نگران کرده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha