انتصاب سرپرست معاونت فرهنگی و ابقای دبیر هیات امنای جهاد دانشگاهی

تهران - ایرنا - رییس جهاددانشگاهی در احکام جداگانه «علیرضا کلانتر مهرجردی» را عنوان سرپرستی معاونت فرهنگی این نهاد منصوب و «محمدرضا پورعابدی» را در سمت مشاور رییس و دبیر هیات امنای این نهاد ابقا کرد.

به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا، حسن مسلمی نائینی با صدور احکام جداگانه علیرضا کلانتر مهرجردی را به عنوان سرپرست معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی و محمدرضا پورعابدی معاون پیشین پژوهش و فناوری این نهاد را در سمت مشاور رییس و دبیر هیات امنای جهاددانشگاهی ابقا کرد.

انتصاب سرپرست معاونت فرهنگی و ابقای دبیر هیات امنای جهاد دانشگاهی
علیرضا کلانتر مهرجردی سرپرست جدید معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی

کلانتر مهرجردی سرپرست جدید معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی دارای مدرک دکتری جامعه شناسی سیاسی از دانشگاه علامه طباطبائی است و پیش از این به عنوان مدیرکل دفتر مطالعات فرهنگی جهاددانشگاهی فعالیت داشت.

انتصاب سرپرست معاونت فرهنگی و ابقای دبیر هیات امنای جهاد دانشگاهی
محمدرضا پورعابدی مشاور رییس و دبیر هیات امنای جهاددانشگاهی


همچنین پورعابدی معاون پیشین پژوهش و فناوری جهاددانشگاهی نیز از سال ۱۳۹۲ به عنوان مشاور رییس و دبیر هیات امنای جهاددانشگاهی مشغول فعالیت بود.

بر اساس اعلام جهاد دانشگاهی، مسلمی نائینی رییس جهاددانشگاهی همچنین در نامه ای جداگانه از تلاش های خالصانه و جهادی جمال رحیمیان در زمان فعالیتش به عنوان معاون فرهنگی جهاددانشگاهی تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش ایرنا، مسلمی نائینی رییس جهاد دانشگاهی روز گذشته ضمن پذیرش استعفای محمدرضا پورعابدی در حکمی یعقوب فتح اللهی ننه کران را به عنوان سرپرست جدید معاونت پژوهش و فناوری این نهاد منصوب کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha