ماجرای درگیری در فوتبال جوانان فارس چه بود؟
عکس آرشیوی

شیراز-ایرنا- موضوع درگیری در مسابقه فوتبال لیگ برتر جوانان استان فارس در کازرون نخستین بار با انتشار متنی در شبکه‌های اجتماعی خبرساز شد.

مربی تیم فوتبال پژمان پارسه شیراز با انتشار متنی در شبکه های اجتماعی نوشت: به هنگام برگزاری هفته هشتم مسابقات فوتبال لیگ برتر جوانان بین پارسه شیراز و تیم سرباز در شهرستان کازرون درگیری رخ داده و مورد ضرب و شتم قرار گرفته است.
رحیم کلاهی در ادامه خطاب به مسئولان هیات فوتبال فارس افزوده است: لطفا عدالت را فدای قدرت نکنید.
وی نوشته است: عصر جمعه یازدهم آذرماه ما را به عنوان تیم میهمان را مورد ضرب و شتم، ‌فحاشی و کتکاری قرار دادند.
او ادامه داد: تیم های شیرازی ظاهرا بچه سر راهی هستند که در شهرستان مورد غضب قرار می گیرند و مربی تیم میهمان را از زیر دست و پای تماشاچی، تیم میزبان و کادر فنی تیم دیگر بیرون آوردند.
مربی تیم پارسه شیراز در این باره روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: بلایی سر ما آوردند، جهنم درست کردند و مرا از زیر دست و پا بیرون اوردند در حالی که انتظار داشتیم حق مهمان نوازی اجرا می شد
رحیم کلاهی ادامه داد: داورها می دانند که چه اتفاقی افتاده است ، کادر فنی تیم آدریان کازرون چکاره است که بازیکنانش به ما حمله کنند و بزنند؟، تماشاگران تیم سرباز کازرون چکاره هستند که مرا روی زمین کشاندند تا مورد ضرب و شتم قرار گیرم.
وی گفت: به سمت خروجی ورزشگاه کازرون که رسیدم، افرادی که مورد شناسایی قرار گرفتند، ریختند روی سرم و با مشت و لگد به سر و بدنم کوبیدند، روی زمین کشاندم تا به وسط تماشاگران ببرند، با چنگ و دندان به درو دیوار می انداختم که مرا نبرند که بازیکنان نجاتم دادند.
کلاهی گفت: هم اینک تحت درمان هستم، از نظر سر دچار مشکل شده ام چرا که زمینه بیماری مغزی و آسیب های سلولی دارم و هم اینک هم از این می ترسم و سردرد شدیدی دارم.
کلاهی گفت : روز شنبه در کمیته انضباطی حضور یافتم ٰ اما نماینده هیات فوتبال که اهل کازرون است باز هم در جلسه توهین کرد.

با هیچ فرد متخلفی، مماشات نخواهیم کرد
رئیس هیات فوتبال فارس با بیان اینکه در مورد تخلفات صورت گرفته در مسابقات فوتبال جوانان این استان مورد بررسی بیشتر قرار خواهد گرفت و با هیچ کس مماشات نخواهیم کرد.
غلامعلی هنرپیشه روز یکشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا ٰ‌افزود: برای سرعت بخشیدن به پیگیری این موضوع روز شنبه کمیته انضباطی هیات فوتبال تشکیل جلسه داد و نظر شاکیان و دیگر دست اندرکاران مسابقه نیز جویا شد.
وی اضافه کرد: منتظر دریافت فیلم و عکس های حادثه این بازی هستیم تا بیشتر به جزییات آن آگاه شویم و سپس رای نهایی و قاطعانه صادر خواهد شد.
هنرپیشه تاکیدکرد:‌ برای اینکه دوباره شاهد این اتفاق تلخ نباشیم قطعا کمیته انضباطی با خاطیان طبق قانون بر خورد خواهد کرد و محرومیت هایی هم شامل خاطیان خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha