۱۳ آذر ۱۴۰۱، ۱۲:۵۰
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 84960715
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

 بیش از ۸۶۰ هزار عدد مواد محترقه قاچاق در بیجار کشف شد

سنندج- ایرنا- فرمانده انتظامی کردستان از کشف ۸۶۴ هزار و ۲۰۰ عدد مواد محترقه قاچاق و غیرمجاز در شهرستان بیجار خبر داد.

به گزارش ایرنا از مرکز اطلاع رسانی پلیس کردستان، سردار علی آزادی روز یکشنبه اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با همکاری پلیس شهرستان بیجار با اقدامات فنی و پلیسی از حمل محموله مواد محترقه قاچاق به وسیله یک دستگاه وانت نیسان مطلع و رسیدگی به موضوع را دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مراجع قضایی خودرو مورد نظر را که در حال تردد در محورهای مواصلاتی شهرستان بیجار بود شناسایی و متوقف کردند که در بازرسی از آن ۸۶۴ هزار و ۲۰۰ عدد انواع مواد محترقه قاچاق و غیر مجاز کشف شد.

فرمانده انتظامی کردستان با بیان اینکه کارشناسان ارزش محموله کشف شده را ۵ میلیارد ریال برآورد کرده اند، اضافه کرد: در این راستا یک متهم دستگیر که جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

سارق اماکن خصوص در" سنندج" دستگیر شد

فرمانده انتظامی کردستان همچنین از دستگیری سارق اماکن خصوصی با کشف ۲۰ فقره سرقت در سنندج خبر داد و گفت: با وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی در شهرستان سنندج، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

سردار آزادی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی استان با اشراف اطلاعاتی و اقدامات پلیسی، سارق را شناسایی و با هماهنگی قضایی در یک عملیات ضربتی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

وی یادآور شد: در تحقیقات به عمل آمده، سارق به ۲۰ فقره سرقت اماکن خصوصی اعتراف کرد و متهم به همراه پرونده در اختیار مراجع قضایی قرار گرفت.

کردستان ۲۳۰ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha