فتنه‌ها و اغتشاشات اخیر، وحدت و انسجام ملت را مستحکم‌تر کرد

گنبدکاووس - ایرنا - مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان با اشاره به پشتیبانی استکبار جهانی از فتنه‌ها و اغتشاشات اخیر در برخی نقاط کشور به منظور ایجاد حس ناامیدی در مردم نسبت به آینده و حاکمیت، گفت: این توطئه‌ها با هوشیاری آحاد مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی، وحدت و انسجام ملت را مستحکم‌تر کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام روح‌الله سلیمانی‌فرد روز شنبه در آیین اهدای ۳۱۳ بسته غذایی بین مددجویان بهزیستی و کمیته امداد گنبدکاووس گفت: امروز دشمنان انقلاب اسلامی در قالب جنگ اقتصادی و ترکیبی خود با وارونه جلوه دادن واقعیات و دستاوردهای انقلاب اسلامی، هتک حرمت به قرآن، مقدسات، اماکن متبرکه و مقام روحانیت به دنبال تبدیل کردن ارزش‌ها به ضدارزش‌ است.

وی افزود: امروز دشمنان انقلاب همچنین در جنگ روایت‌ها، روایت‌های جعلی و اسرائیلی را بیان می‌کند تا در دل اقشار مختلف مردم به ویژه نسل جوان برای پیمودن ادامه راه باعزّت و اقتدار انقلاب اسلامی، شبهه و تردید ایجاد کند.

حجت‌الاسلام سیلمانی فرد با تاکید برضرورت هوشیاری و آگاهی مردم نسبت به توطئه‌های دشمنان، اضافه کرد: حفظ وحدت و همبستگی ملی، پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب، دلسوز مردم بودن و در صحنه ماندن بدون تردید نقشه‌های استبکار جهانی علیه انقلاب اسلامی را خنثی می‌کند.

مدیرکل امور اوقاف و خیریه گلستان ادامه داد: در حوادث اخیر که دشمن خیال می‌کرد، می‌تواند با حمایت از فتنه گران و اغتشاشگران به انقلاب اسلامی آسیب بزند اما این تلاش دشمنان با هوشیاری و حضور در صحنه مردم سبب تقویت وحدت، همدلی و انسجام ملت به ویژه در این استان که سکونتگاه اقوام گوناگون و مذاهب اسلامی می‌باشد، شد.

وی با قدرانی از خیرین و مراکز نیکوکاری گنبدکاووس برای تهیه ۳۱۳ بسته غذایی برای توزیع بین نیازمندان و مددجویان ۲ نهاد کمیته امداد و بهزیستی، گفت: نوعدوستی، دستگیری از نیازمندان و ایثارگری از ارزش‌های جامعه اسلامی است که به رفع مشکلات مردم و بویژه اقشار آسیب‌پذیر و کم‌درآمد کمک می‌کند.

حجت الاسلام سلیمانی افزود: امروز همه ما باید در صحنه حضور داشته باشیم تا دشمنان انقلاب نتواند به اهداف شوم خود که ناامید کردن مردم نسبت به آینده و حاکمیت از مهمترین آنهاست، دست یابند ضمن اینکه انشاالله با تلاش بیشتر دولتمردان گشایش‌های اقصادی هم از راه خواهند رسید.

فتنه‌ها و اغتشاشات اخیر، وحدت و انسجام ملت را مستحکم‌تر کرد

امام جمعه گنبدکاووس هم در این مراسم که در محل آستان امامزاده یحیی بن زید (ع) این شهر برگزار شد، با قدردانی از کمک‌های نیکوکاران برای تهیه بسته‌های غذایی ویژه نیازمندان، گفت: امروز عزت و شرف ما در خدمت به مردم بالاخص اقشار آسیب‌پذیر است که باید اهتمام ویژه به آن داشت.

حجت‌الاسلام محمود ترابی افزود: امامزاده یحیی ین زید (ع) گنبدکاووس که از مراکز فرهنگی و مذهبی این شهرستان است می‌تواند با همراهی نیکوکاران، از محورهای اصلی خدمت رسانی به مردم و کمک به نیازمندان باشد.

دراین مراسم ۳۱۳ بسته غذایی هر یک به ارزش تقریبی پنج میلیون ریال که توسط ۲ مرکز نیکوکاری امامزاده یحیی بن زید(ع) زیر مجموعه کمیته امداد گنبدکاووس و مرکز فرهنگی اجتماعی «افق» امامزاده یحیی بن زید (ع) زیرمجموعه اوقاف و امورخیریه ین شهرستان با همراهی برخی خیرین تهیه شده بود بین مددجویان کمیته امداد و بهزیستی توزیع شد.

اهدای لوح سپاس و هدایایی به پنج نفر از مددجویان موفق بهزیستی گنبدکاووس که حدود ۱۰ هزار معلول زیرپوشش دارد به مناسبت روز جهانی معلولان از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

گنبدکاووس با ۴۱۱ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان بزرگ استان گلستان است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha