سه ملی‌پوش پاورلیفتینگ کرمانشاه عازم مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۲ امارات شدند

کرمانشاه - ایرنا - رییس هیات پرورش اندام استان کرمانشاه گفت: سه نفر از ورزشکاران این استان در قالب تیم ملی پاورلیفتینگ ایران برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۲ عازم کشور امارات متحده عربی شدند.

«مهدی حاتمی» روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۲ امارات به میزبانی شهر دوبی برگزار می شود که در این دوره از مسابقات «مهدی جوادی‌فر» در بخش جوانان، «نعیم فتاحی» در بخش بزرگسالان و «جواد جوادی‌فر» نیز در رده پیشکسوتان از کرمانشاه در ترکیب تیم ملی حضور دارند.

وی اضافه کرد: مسابقات پاورلیفتینگ کلاسیک قهرمانی آسیا طی روزهای ۱۲ تا ۱۷ آذرماه در رده های سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان برگزار خواهد شد و تیم ملی پاورلیفتینگ ایران در این مسابقات با ترکیبی کامل حضور خواهد داشت.

رییس هیات پرورش اندام استان کرمانشاه افزود: جواد جوادی‌فر که در این مسابقات در رده پیشکسوتان حضور دارد به عنوان یکی از سه داور منتخب اعزامی ایران در این رقابت ها نیز قضاوت خواهد کرد.

سه ملی‌پوش پاورلیفتینگ کرمانشاه عازم مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۲ امارات شدند

حاتمی یادآور شد: کادر فنی تیم ملی ایران را در این رقابت ها رحیم عسگری به عنوان سرمربی، رضا حسین پور و داوود کلجوب به عنوان مربی و اردوان قاسمی به عنوان سرپرست برعهده دارند.

وی افزود: تیم ملی پاورلیفتینگ در قالب ۲ گروه به این مسابقات اعزام می شوند که گروه نخست روز گذشته و گروه بعدی نیز امروز عازم امارات خواهند شد.

به گزارش ایرنا، استان کرمانشاه یکی از استان های مستعد و مطرح در رشته پرورش اندام در کشور است که تاکنون قهرمانان زیادی را در رده ملی و بین المللی به ورزش کشور معرفی کرده است.

هم اینک بیش از هزار و ۵۰۰ ورزشکار در رده های مختلف سنی در این استان در رشته پرورش اندام فعالیت دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha