اختصاص ۱۴ هزار میلیارد ریال برای تکمیل طرح‌های حوزه سلامت چهارمحال و بختیاری در دولت سیزدهم

شهرکرد- ایرنا- استاندار چهارمحال و بختیاری با گرامی‌داشت روز پرستار گفت: دولت سیزدهم ۱۴ هزار میلیارد ریال برای تکمیل طرح‌های حوزه سلامت چهارمحال و بختیاری اختصاص داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، غلامعلی حیدری روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از طرح الحاقیه بیمارستان هاجر شهرکرد تاکید کرد: این مبلغ برای تکمیل و بهره‌برداری از ۲۲ طرح حوزه سلامت شامل بیمارستان‌ها، درمانگاه‌ها، کلینیک‌ها و مراکز بهداشت اختصاص پیدا کرد.
وی افزود: تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های راکد و نیمه‌تمام بهداشت و درمان چهارمحال و بختیاری وضعیت سلامت استان را متحول می‌کند.
حیدری به راه‌اندازی فاز نخست طرح الحاقیه بیمارستان هاجر شهرکرد تا پایان سال‌جاری اشاره و تصریح کرد: تکمیل و بهره‌برداری این طرح، ۲۳۰ تخت به ظرفیت‌های بهداشت و درمان چهارمحال و بختیاری می‌افزاید.
وی یادآور شد: دولت سیزدهم برای تکمیل و بهره‌برداری طرح‌های نیمه‌تمام و فعال شدن طرح‌های راکد در بخش‌های مختلف به‌ویژه حوزه سلامت، بهداشت و درمان، اعتبارهای قابل‌توجهی اختصاص داده است.
حیدری با گرامی‌داشت روز پرستار اظهار داشت: پرستاران مجاهدت‌های فراوانی برای سلامت جامعه و ارتقای کمی و کیفی حوزه بهداشت و درمان انجام می‌دهند.
به گزارش ایرنا، آیت‌الله سید ابراهیم رییسی، رییس‌جمهور در ادامه سفرهای استانی خود روز پنجشنبه ۱۹ خردادماه ۱۴۰۱ به‌همراه جمعی از اعضای هیات دولت به چهارمحال و بختیاری سفر کرد تا از نزدیک مسایل این استان را مورد بررسی قرار دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha