۱۱ آذر ۱۴۰۱، ۱۱:۴۳
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 84958551
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اعضای شورای اسلامی شهر بیجار استعفا کردند

۱۱ آذر ۱۴۰۱، ۱۱:۴۳
کد خبر: 84958551
اعضای شورای اسلامی شهر بیجار استعفا کردند

سنندج- ایرنا- اعضای شورای شهرستان بیجار به صورت دسته جمعی استعفا کرده و درخواست استعفای خود را به فرمانداری این شهرستان تقدیم کردند.

رییس شورای اسلامی استان کردستان روز جمعه در این رابطه به خبرنگار ایرنا گفت: اعضای شورای بیجار بنا به برخی دلایل از جمله عدم همراهی و همکاری مسئولان اجرایی شهرستان با آنان، درخواست استعفا داده‌اند اما هنوز با استعفای آنان موافقت نشده است.

وحید رضایی افزود: همچنین آنان معتقدند که در برنامه‌ریزی‌ها و تصمیم گیری‌های کلان شهرستان از نظرات شورا استفاده نمی‌شود و حتی گاهی در کارهایی که در حیطه وظایف شورا است مستقیم دخالت می‌شود.

وی گفت: روز چهارشنبه اعضای شورای این شهر بصورت دسته جمعی استعفا داده و تقاضای خود را به فرمانداری تقدیم کردند و جلسه ای نیز برای منصرف کردن آنان از این تصمیم در فرمانداری تشکیل شد که تاکنون قانع نشده اند و درخواست استعفای آنان به استانداری ارجاع داده شده است.

رییس شورای اسلامی کردستان یادآور شد: اعضای شورای شهر طبق قانون در عزل و نصب مدیران، تصمیم گیری‌های کلان شهرستان و نظارت بر هزینه کرد اعتبارات و غیره نقش مشخصی دارند که برخی از مسئولان این مساله را نادیده گرفته و شورا باوری در میان آنان شکل نگرفته است.

شورای اسلامی شهر بیجار هفت عضو دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha