۱۰ آذر ۱۴۰۱، ۱۴:۱۹
کد خبرنگار: 936
کد خبر: 84958548
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اصفهان دومین " مرکز تجزیه و مبادلات منطقه ای "  پست کشور  است
عکس تزئینی است

اصفهان- ایرنا- مدیر کل پست استان اصفهان گفت: این استان بعنوان دومین هاب ( تجزیه و مبادلات منطقه ای) مرکزی پست کشور پس از تهران مطرح است که راه اندازی این مرکز موجب تسریع در ارسال مرسوله و ایجاد امنیت و رشد اقتصادی استان شده است.

به گزارش ایرنا روابط عمومی اداره کل پست استان اصفهان، روز پنجشنبه به نقل از حمید باقری با اشاره به خدمات و مأموریت‌های شرکت ملی پست اظهار داشت : تحقق دولت الکترونیک بدون پست مفهومی ندارد و امروزه با توسعه شبکه های ارتباطی مجازی، همچنان مبادله اسناد و کالاها باید از طریق پست انجام شود.

وی که در مراسم تکریم و معارفه سرپرست اداره پست شهرستان لنجان سخن می‌گفت، افزود: پست این استان باهمدلی و همکاری کارکنان برای کاهش ترددهای غیر ضروری و افزایش رضایت‌مندی مردم به‌عنوان رابطی امین و مورد اعتماد آماده ارائه ماموریت های جدید نیابتی سازمانهاست.

مدیر کل پست استان اصفهان با اشاره به اقدامات اساسی و خدمات نوین پستی و خدمات ارائه شده به مردم در دوران کرونا و پسا کرونا، ادامه داد: در ۲ سال گذشته برای ۱۵۰ نفر در پست استان اشتغال‌زایی شده و با تقویت نیروی انسانی و حجم زیاد مرسولات به سمت هوشمندسازی تجزیه مبادلات رفتیم و این کار از طریق نصب سامانه سورتینگ انجام شد.

فرماندار شهرستان لنجان نیز در این مراسم گفت: اداره پست جزو دستگاه هایی هست که بیشترین میزان ارتباط با مردم را دارد، از این رو تقویت ارتباطات مردمی نقش بسزایی در رضایت مندی مردم از کلیت نظام اداری خواهد داشت.

حمیدرضا محمدی فشارکی با اشاره به مزایای استفاده از خدمات پستی اظهار داشت : نیروهای شریف پست در شرایط و دوران سخت شیوع کرونا نیز وظایف خود را به نحو احسن انجام دادند که جای قدردانی فراوان دارد.

به گزارش ایرنا، در گذشته ایران تنها یک هاب (قطب) پستی داشت، اما در زمان حاضر پنج هاب جدید پستی در شهرهای مشهد، شیراز، اهواز اصفهان و تبریز به ظرفیت شرکت ملی پست کشور اضافه شده که علاوه بر اشتغال‌زایی، سرعت و کیفیت ارسال محموله‌ها را نیز افزایش می‌دهد.

مراسم تکریم و معارفه سرپرست جدید اداره پست شهرستان لنجان با حضورفرماندار و مدیر کل پست استان اصفهان، در فرمانداری شهرستان برگزار شد.
در این مراسم، حجت اله یغمائی به عنوان سرپرست اداره پست شهرستان لنجان معرفی شد و از تلاش‌ها و فعالیت های محمد علی قربانی رئیس پیشین این اداره قدردانی شد.

در زمان حاضر ۷۲ واحد پُستی دولتی شامل ۲۳ اداره، هفت ناحیه پُستی و ۴۲ واحد شهری دولتی در استان اصفهان وجود دارد.

همچنین ۳۸۵ دفتر پیشخوان دولت، ۵۲ نمایندگی شهری، ۱۸۸ نمایندگی روستایی و ۲۸۲ دفتر "آی سی تی" روستایی در این منطقه فعال است.

شهرستان لنجان با حدود ۲۶۰ هزار نفر جمعیت در جنوب غربی اصفهان قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha