کمیته امدادخراسان‌شمالی حدود ۷۲۴ میلیون تومان به بیماران زمین‌گیر کمک کرد

بجنورد- ایرنا- معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی گفت: این نهاد حمایتی از ابتدای امسال تاکنون ۷۲۳ میلیون ۷۵۰ هزار تومان به بیماران زمین‌گیر کمک کرده است.

رضا داغستانی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در مجموع ۵۵۰ بیمار زمین‌گیر زیر پوشش این نهاد است که تاکنون حدود ۱۲۴ میلیون تومان به حساب این تعداد از افراد واریز شده است.

وی افزود: برای هر یک از بیماران زمین گیر زیر پوشش این نهاد ماهیانه ۲۵۰ هزار تومان سرانه نگهداری واریز می شود.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی گفت: همچنین از ابتدای امسال برای این بیماران ۶۰۰ میلیون تومان پوشینه هزینه شد و به‌ مناسبت ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار مسوولان این اداره کل از ۵۵ پرستار بیمار زمین گیر دیدار و تقدیر کردند.

وی بیان کرد: این نهاد سالانه با اولویت مناطق محروم، خدماتی از قبیل غربالگری انواع بیماری‌های غیرواگیر، برگزاری کلاس‌های آموزش بهداشت و سلامت، تحویل سبد اقلام، کمک هزینه پزشکی در قالب خدمات چشم پزشکی و دندانپزشکی به مددجویان ارایه می‌دهد.

خراسان شمالی با جمعیت یک میلیون و ۱۱ نفری حدود ۶۰ هزار و ۲۵۵ خانوار با جمعیتی در حدود ۱۱۲ هزار نفر زیر پوشش خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha