انقلاب اسلامی به دنبال ایجاد اسلام سیاسی در جهان است

گرگان - ایرنا - مشاور عالی فرمانده کل سپاه گفت: هویت انقلاب اسلامی، منطق جدید حکمرانی‌ را ارائه کرده و به دنبال گسترش و ایجاد اسلام سیاسی در جهان است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام حسین طائب روز سه‌شنبه در همایش جهاد تبیین حقایق بسیج طلاب گلستان اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران بلوک غرب و شرق و سلطه‌گر و سلطه‌پذیری را کنار گذاشت و مدل جدید حکمرانی را به دنیا معرفی کرد.

وی بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران در شرایطی به پیروزی رسید که دنیا در دوقطبی بلوک شرق و غرب قرار داشت اما امام (ره) مدل حکمرانی دیگری را به دنیا ارائه نمود.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه افزود: با پیشرفت ۴۴ سال گذشته در عرصه‌های گوناگون از یک کشور واردکننده محض به صادرکننده فرآورده مختلف تبدیل شدیم.

صائب ادامه داد: در گذشته سالانه بیش از ۶ میلیارد دلار صرف واردات بنزین ایران می‌شد اما به جایی رسیده‌ایم که بنزین را خودمان تولید می‌کنیم و با تکمیل پالایشگاه ستاره خلیج فارس به صادرکننده بنزین هم تبدیل خواهیم شد.

جمهوری اسلامی ایران برد، سرعت و دقت را خودش تعیین می‌کند

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران که در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی سیم خاردار و آرپی چی واردکننده بود امروز  برد، سرعت و دقت را  در هوایی، دریایی و زمینی خودش تعیین می کند و بازدارنده‌های نظامی درست کرده تا دشمنان نگاه چپ به این مرز و بوم نداشته باشند. ‌

مشاور عالی فرمانده کل سپاه گفت: دشمنان نظام برای مقابله با این پیشرفت انقلاب اسلامی به دنبال این هستند که برجام ۲ و سه را اجرا کنند و برد، سرعت و دقت ما را محدود کنند.

حجت‌الاسلام طائب افزود: تلاش آمریکا اعم از جمهوریخواه و دموکرات این است که ایران را محدود کنند و تفاوت روش‌ها سر مذاکرات با جمهوری اسلامی و مهار و توسعه به خارج از مرزها را از ما بگیرد.

وی تاکید کرد: آمریکا به دنبال این است که ایران فقط نفت خام بفروشد، غذا و آب و ... را بخرد ولی به فضل الهی انسجام و یکپارچگی شکل گرفته و تصمیم اساسی اتخاذ شده تا ارتباط بین نفت و غذا برای همیشه حذف شود.

وی اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران برای توطئه آمریکا در حوزه جنگ آب هم برنامه‌ریزی دارد تا از ظرفیت‌های موجود کشور استفاده کند و تا ۲ سال آینده از این توطئه آمریکا هم عبور کند.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه گفت: دولت جدید (سیزدهم‌ ) جنگ غذا را جراحی کرد و ارتباط بین نفت خام و غذا را از هم جدا کرد و ارز چهار هزار و ۲۰۰ تومانی را برای واردات غذا حذف کرد ماهانه ۲۵۰ هزار میلیارد تومان درآمد مستقیم به مردم می‌دهد و نمونه بارز آن حمایت از تولید گندم با افزایش خرید تضمینی آن و کاهش ۳ میلیون تن واردات این محصول راهبردی به کشور است که تا سال آینده با ادامه آن در این حوزه از واردات خودکفا خواهیم شد.

توسعه روابط با کشورهای همسایه

حجت‌الاسلام طائب افزود: دولت طی یکسال اخیر روابط خود را با کشورهای همسایه در چارچوب سیاست‌های خود توسعه داده است به طوری که حاصل این کار امضای تفاهمنامه به ارزش ۱۳۰ میلیارد دلار است که تاکید فراوان بر تبدیل آن به قرارداد است.

وی اظهارداشت: امروز ترس کشورهای همسایه ایران از توسعه روابط با جمهوری اسلامی ریخته است چون متوجه شده‌اند که آمریکا دیگر قدرت سابق را ندارد.

وی تاکید کرد: آمریکا به دنبال ایجاد بی‌ثباتی در ایران است تا ۱۳۰ میلیارد دلار تبدیل به قرارداد نشود ولی به فضل الهی در این مسیر باز شده و به سرعت حرکت و کارهای بزرگ در حال رخ دادن است.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه گفت: آمریکا، ایران را تهدید سوم معرفی کرده و ایجاد بی‌ثباتی منطقه مقاومت و اغتشاش اخیر در داخل ایران را به راه انداخت ولی موفق نشد و سازمان سیا هم بر شکست آن تاکید کرده است.

حجت‌الاسلام طائب افزود: توطئه دشمن علیه کشورمان در ۲ حوزه فرهنگی (حجاب) و اقتصادی (معیشت) پیگیری می‌شود که قرار بود این توطئه ابتدا از دانشگاه با حجاب و سلف سرویس آغاز شود و سپس به سایر اقشار گسترش داده شود ولی شکست خورد و از دختر خانم کرد شروع شد.

هوشیاری در برابر جنگ ترکیبی

وی تصریح کرد: دشمن با بهره‌گیری از جنگ ترکیبی آنقدر بمب باران می‌کند و ایجاد شبهه در حوزه‌های مختلف از جمله سبک زندگی و دفاع مقدس می‌کند که باید هوشیار بوده و ایستادگی کنیم.

وی ادامه داد: این کشور به فضل الهی به همگرایی و یکپارچگی رسیده است و دولت به شدت تلاش می‌کند تا کسری گذشته را جبران کند و پیشرفت‌ها هم به دست خواهد آمد.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه گفت: سرمایه‌گذاری در حوزه تبلیغ و ترویج در جامعه یک ضرورت است تا تصویر واقعی از وقایع، دین و امیدآفرینی بیان شود.

حجت‌الاسلام طائب تاکید کرد: امروز به فضل الهی یکپارچگی در کشور به وجود آمده و به سختی طرح فساد کلان به صورت سیستمی شکل می‌گیرد و اگر برای یک فرزند مسوولی این قضیه رخ می‌دهد همه جا پخش می‌شود و اما دومی می‌خواهد شکل بگیرد رییس جمهور تذکر می‌دهد.

وی یادآور شد: انقلاب اسلامی در این ۴۴ سال اخیر، هویت خدمت و مقاومت را درست کرده و دیگر دشمن نمی‌تواند جلوی توسعه مکتب انقلاب اسلامی را بگیرد.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه گفت: راهبرد جمهوری اسلامی ایران در دنیا این است که ذخایر را حفظ کرده و فرآوری آن را صادر کند که امروز به فضل الهی این همگرایی در این حوزه با وجود آمده است.

انقلاب اسلامی به دنبال ایجاد اسلام سیاسی در جهان است

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوای گلستان هم در این مراسم گفت: تبیین حقایق رسالت اصلی طلاب و روحانیون بسیجی است.

حجت الاسلام عبدالعلی ایمانی اظهار داشت: طلاب و روحانیون انقلابی رسالت سنگینی در جامعه امروز دارند که تبیین حقایق یکی از اصلی ترین رسالت های آنهاست.

وی بیان کرد: جنگ شناختی تمام عیار در بستر فضای مجازی و رسانه علیه جبهه حق راه افتاده و همه موظف هستیم بر اساس فرمان مستقیم رهبر فرزانه انقلاب اسلامی جهاد تبیین را سرلوحه کار قرار دهیم.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوای گلستان افزود: مقابله با جنگ رسانه‌ای دشمن کار جهادی و روحیه انقلابی می‌خواهد و دشمن به دنبال خاموش کردن نور حق است اما یقین داریم عاقبت کار با اصحاب حق خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha