استاندار کرمانشاه: معلمان با بصیرت انقلابی، دسیسه های دشمن را نقش برآب کنند

کرمانشاه - ایرنا - استاندار کرمانشاه گفت: معلمان می توانند با بصیرت انقلابی، بسیاری از نقشه‌های دشمنان این آب و خاک را نقش برآب کنند.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا، «بهمن امیری مقدم» در دیدار دانشجویان دختر پردیس دانشگاهی شهید صدوقی دانشگاه فرهنگیان کرمانشاه افزود: آینده سازان این سرزمین باید با عشق به ایران پرورش یابند و این وظیفه بزرگ بر عهده معلمان است.

وی با بیان اینکه دانشجویان این دانشگاه باید افرادی صالح، سالم، خوش اخلاق، خلاق، با بصیرت، توانمند و دارای روابط عمومی بالا باشند، اظهار کرد: شما دانشجویان قرار است پرورش دهنده نسلی باشید که ایران را به تعالی و توسعه برساند و این کار بسیار بزرگی است.

استاندار کرمانشاه با تاکید بر دقت در گزینش و انتخاب پذیرفته شدگان در این دانشگاه یادآور شد: این مجموعه دانشگاهی با توجه به اینکه تامین کننده نیروی انسانی کارآمد و موثر برای آموزش و پرورش است از این رو از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردارست.

رهبر معظم انقلاب نیز تاکید بسیار زیادی بر پیشرفت و تعالی دانشگاه فرهنگیان دارند

امیری مقدم در ادامه افزود: رهبر معظم انقلاب نیز تاکید بسیار زیادی بر پیشرفت و تعالی دانشگاه فرهنگیان در سراسر کشور به عنوان یک مجموعه انسان ساز دارند و این نگاه با جدیت در استان دنبال می‌شود.

وی آموزش و پرورش را یک زیرساخت بسیار مهم توسعه‌ای در ایران توصیف کرد و گفت: در این میان دانشگاه فرهنگیان به عنوان مجموعه‌ای که به تربیت معلمان می‌پردازد نقش بسیار مهمی را در حوزه آموزش و گرورش ایفا می کند.

استاندار کرمانشاه: معلمان با بصیرت انقلابی، دسیسه های دشمن را نقش برآب کنند

امیری مقدم تاکید کرد: دانشگاه فرهنگیان باید بستری برای جذب و تربیت انسان های سالم، صالح، خلاق، توانمند، بابرنامه، تلاشگر و باانگیزه باشد و همه دست اندرکاران این دانشگاه نیز باید زمینه لازم برای تحقق این امر را در استان فراهم سازند.

ساختمان دانشگاه فرهنگیان به چرخه آموزش عالی برگردانده می‌شود

وی با بیان اینکه ساختمان اصلی دانشگاه فرهنگیان پس از سال‌ها تعطیلی، پس از تایید شورای فنی و بهسازی، به چرخه آموزش عالی برگردانده می‌شود افزود: متأسفانه ساختمان اصلی دانشگاه فرهنگیان با وجود برخورداری از فضا و امکانات آموزشی و جانبی بسیار مناسب، به بهانه آسیب ناشی از زلزله، مدت هاست تعطیل شده است که این موضوع باید بررسی شود.

استاندار کرمانشاه گفت: به زودی شورای فنی استان یک بازدید جامع از این دانشگاه انجام خواهد داد و در صورت نیاز هماهنگی های لازم برای بهسازی‌ این مجموعه و فعال شدن دوباره آن به شکلی مناسب انجام می شود.

امیری مقدم، با تاکید برضرورت تقویت نشاط و شادی در فضاهای آموزشی، گفت: این امکان فراهم شده‌ که دانش آموزان در قالب برنامه کرمانشاه گردی از امکان استفاده از تمامی مراکز تفریحی و گردشگری به شکل رایگان بهره‌مند شوند.

وی ادامه داد: یکی از مطالبات دانشجویان این پردیس دانشگاهی، تکمیل خوابگاه این مجموعه است که حتما این کار به شکل شایسته و زیبایی بهسازی و دوباره در اختیار دانشجویان قرار می گیرد.

در ابتدای این دیدار تعدادی از دانشجویان مطالبات و درخواست ها، پیشنهادات و نظرات خود را به صراحت بیان کردند که ضرورت تغییر برخی شیوه های گزینش در دانشگاه، کمبود تجهیزات مورد نیاز، مشکلات خوابگاه، تعطیلی ساختمان اصلی پردیس، تقویت مسائل اعتقادی و... از مهمترین محورهای آنها بود ضمن آنکه از حضور استاندار و سنت شکنی وی که تاکنون هیچ استانداری در این دانشگاه حضور نیافته بود، قدردانی کردند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha