به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی شهرداری یزد، سید محمد رستگاری در بازدید از مجموعه مدیریت ارتباطات و امور بینالملل شهرداری افزود: هرچه بتوانیم با تحقق ارتباطات دو سویه اطلاعرسانی را تقویت کرده و برنامههای و اقدامات را به درستی، شفاف و صادقانه انجام دهیم و نظرات مردم را بگیریم و اطلاع رسانی کاملی داشته باشیم میتوانیم افکار عمومی را اقناع کنیم.
وی بر ضرورت ایجاد و تقویت ارتباط دوسویه روابطعمومی شهرداریها با شهروندان تاکید و اظهار کرد: روابطعمومیها نبض سازمانها هستند و در شرایط فعلی هم نقش آفرینی این بخش بسیار بیشتر و تاثیرگذارتر است.
وی با اشاره به اینکه در نهادی همچون شهرداری به دلیل آنکه تمام مردم به صورت مستقیم با خدمات آن در ارتباط هستند نقش روابط عمومیها پررنگتر است، گفت: با توجه به جایگاه شهرداری در زندگی اقشار مختلف و ضرورت اطلاع مردم از خدمات شهرداری، این انتظار وجود دارد که اطلاعرسانی در این نهاد در بهترین حالت ممکن انجام شود.
مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری یزد با تاکید بر اینکه این نقش بر عهده روابط عمومیها است، گفت: یکی از مهمترین موضوعات در بحث فعالیت روابط عمومیها، ارتباطات دو سویه است که در بعضی موارد مغفول واقع میشود یا حتی از سوی روابطعمومیها انجام میشود اما زنجیره آن که ارجاع بازخورد آن به شهروندان است صورت نمیگیرد.
وی تصریح کرد: به همین دلیل هرچه روابطعمومی پررنگتر نقشآفرینی کند و همه ظرفیتها از جمله رسانه ملی و به ویژه ظرفیت فضای مجازی و سایر رسانههای موجود بهرهگیری کند، میزان آگاهی مردم و به تبع آن رضایتشان از خدمات و فعالیتهای شهرداری بیشتر میشود.
نظر شما