رزاق منافی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه میز خدمت در راستای عینیت بخشیدن به حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع شکل گرفته است و میتواند نقطه عطفی در جهت تسهیل در خدمترسانی شایسته به شهروندان باشد افزود: ارائه تسهیلات مسکن شامل ودیعه بلاعوض، وام بانکی و تهیه و ساخت مسکن تا سقف تعیین شده از جمله خدمات ارائه شده به مراجعه کنندگان تحت پوشش بهزیستی زنجان بوده است.
وی یادآورشد: تسهیلات اشتغال (خدمات بیمه خویش فرمایی و کارفرمایی، وام قرض الحسنه ایجاد اشتغال و نیز معرفی به شرکت ها و کارفرمایان متقاضی نیرو و ...) پرداخت کمک موردی تحت عناوین مختلف از جمله امرار معاش، ایاب و ذهاب، برقراری مستمری و غیره و ارائه آموزش ها از طریق حوزه پیشگیری از دیگر خدمات ارائه شده از سوی بهزیستی را شامل می شود.
این مسوول ادامه داد: عده ای از متقاضیان دریافت خدمت از سازمان به دلیل معلولیت (کم توانان ذهنی، بیماران اعصاب و روان، نابینایان، ناشنوایان) نمی توانند از خدمات به صورت الکترونیکی استفاده کنند به همین دلیل و برای تسهیل ارائه خدمات اعم از الکترونیکی و غیر الکترونیکی به صورت جامع در میز خدمت نیز ارائه می شود.
وی در خصوص نحوه درخواست خدمت از سازمان بهزیستی بصورت غیرحضوری و یا الکترونیکی نیز یادآور شد: هر فرد که در سازمان بهزیستی دارای پرونده باشد می تواند با مراجعه به آدرس http://request.behzisti.net درخواست خود را ثبت کند.
زنجان - ایرنا - مدیر بهزیستی شهرستان زنجان گفت: مسایل و مشکلات ۲ هزارو ۵۰۰ نفر از شهروندان زنجانی نیمه نخست امسال از طریق میز خدمت بهزیستی رفع شد.
نظر شما