جوردی آلبا: با اعتماد به نفس به صعود فکر می‌کنیم

تهران - ایرنا - دیدار ژرمن‌ها با ماتادورها در دومین بازی مرحله گروهی به‌تساوی انجامید؛ اما بنا به گفته مدافع بارسلونایی اسپانیا، اعتماد به نفس تیم از بین نرفته و به دنبال پیروزی در مسابقه سوم و صعود به‌عنوان تیم اول گروه هستند.

به گزارش روز دوشنبه خبرنگار ورزشی ایرنا، در ادامه مسابقات مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، تیم ملی اسپانیا و آلمان که پیش‌ از این به ترتیب یک برد و یک باخت را تجربه کرده بودند، به مصاف هم رفتند تا برای رسیدن به مرحله یک‌هشتم نهایی گام‌ بلندی بردارند؛ اما تساوی یک‌ بر یک، نصیب هر دو تیم شد.

موضوعی که بنا به گفته جوردی آلبا مدافع بارسلونایی اسپانیا که در جام جهانی تاکنون عملکرد بسیار خوبی داشته و شب گذشته موفق به ثبت دومین پاس گل خود در جام شد، هر دو تیم بازی بسیار نزدیکی داشتند. وی گفت: در نیمه اول ما موقعیت‌های خوبی برای گل‌زنی داشتیم که موفق نبودیم. موراتا در نیمه دوم گل زد؛ اما یک گل بد دریافت کردیم و بازی به‌تساوی کشیده شد.

جوردی آلبا: با اعتماد به نفس به صعود فکر می‌کنیم

وی با تأکید بر اینکه باید برای شکست ژاپن تلاش کنیم، افزود: اعتمادبه‌نفس تیم تغییر نکرده و روند خوبمان را ادامه خواهیم داد. اکنون هدف شکست ژاپن است تا به‌عنوان نفر اول گروه وارد مرحله بعدی شویم.

وی که بنا به نوشته رسانه‌های اسپانیایی‌زبان، یکی از قهرمانان بزرگ دیدار اسپانیا مقابل آلمان بود، یادآور شد: آلمان تیم بزرگی است و این تأثیرگذار است. ولی صعود به خودمان بستگی دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha