مدیرکل پزشکی قانونی سمنان: فوتی‌های ناشی از حادثه کار ۶۷ درصد افزایش یافت

سمنان- ایرنا- مدیرکل پزشکی قانونی استان سمنان گفت: طبق گزارش‌ها فوتی‌های ناشی از حوادث کار در استان از ابتدای امسال تا پایان مهرماه افزایش ۶۷ درصدی داشت.

مهدی نوروزی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، ابراز داشت: ۲۵ نفر در حوادث کاری از ابتدای فروردین تا پایان مهر امسال در استان سمنان جان خود را دست دادند.
وی ادامه داد: آمار فوتی‌های حوادث کار استان سمنان در سالجاری در مقایسه با مدت مشابه سال ۱۴۰۰ که ۱۵ نفر بود، افزایش ۶۷ درصدی را نشان می دهد.
نوروزی بیان کرد: تمام فوتی‌های حوادث کار استان سمنان از ابتدای فرودین تا پایان مهر سال۱۴۰۱ مرد بودند.
مدیرکل پزشکی قانونی استان سمنان ادامه داد: کاهش حوادث کار نیازمند رعایت اصولی ایمنی و آموزش بیش از پیش به کارگران است و کارفرمایان باید در این زمینه اهتمام جدی داشته باشند.

نوروزی تصریح کرد: به صفر رساندن حوادث ناشی از کار در استان سمنان شدنی است و با فرهنگ سازی فعالیت اصولی نحوه کار در واحدهای تولیدی می‌توان این چالش را برطرف کرد.

مدیرکل پزشکی قانونی سمنان: فوتی‌های ناشی از حادثه کار ۶۷ درصد افزایش یافت

امسال ۱۸۱ نفر در استان سمنان حین کار مصدوم شدند

مدیرکل پزشکی قانونی استان سمنان گفت: ۱۸۱ نفر مصدوم ناشی از حوادث کار به مراکز پزشکی قانونی استان سمنان از ابتدای فروردین تا پایان مهر ماه امسال مراجعه کردند.
وی ادامه داد: از مجموع مصدومان مراجعه کننده به مراکز پزشکی قانونی استان سمنان از ابتدای امسال تا پایان مهرماه ۱۷۵ نفر مرد و ۶ نفر زن بودند.
مدیرکل پزشکی قانونی استان سمنان گفت: مصدومان جرحی حوادث کار استان سمنان از ابتدای فروردین تا پایان مهر امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۱۷ درصد کاهش یافت.

به گزارش ایرنا، بیشترین حوادث کار در استان سمنان مربوط به مشاغل ساختمانی و معادن است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha