۶ آذر ۱۴۰۱، ۱۹:۴۶
کد خبرنگار: 5368
کد خبر: 84955056
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

جام جهانی قطر؛ آینه تمام نمای تنفر از صهیونیست‌ها

تهران-ایرنا- در کنار همه حواشی جام جهانی ۲۰۲۲، برخورد با صهیونیست‌ها از طرف تماشاگران فوتبال، اقدامی جالب توجه بود، اقدامی که باعث شده است آنها به تنفر مردم نسبت به خود اذعان کنند.

به گزارش ایرنا از شبکه الجزیره، یه دنبال حواشی متعدد روزهای اخیر جام جهانی ۲۰۲۲ قطر درباره حضور صهیونیست‌ها، رسانه‌های این رژیم در نهایت ناگزیر به اذعان تنفر مسلمانان نسبت به اسرائیلی‌های اشغالگر شده‌اند.

پس از تمامی اتفاقات رخ داده در قطر درباره خبرنگاران صهیونیست و حتی اسرائیلی‌هایی که برای تماشای مسابقات فوتبال به این کشور سفر کرده بودند، رسانه‌های رژیم اذعان کرده‌اند که مردم حاضر به پذیرش آنها نیستند.

یکی از این رسانه‌ها در این باره نوشته است: جام جهانی قطر آینه اسرائیلی‌ها است؛ ما را دوست ندارند و حتی ما را هم نمی‌پذیرند و نمی‌خواهند.

این روزها نفرت از رژیم صهیونیستی در حاشیه جام جهانی ۲۰۲۲ در قطر موج می زند. «عوزی دان» خبرنگار ورزشی روزنامه صهیونیستی هاآرتص چاپ تل آویو که برای پوشش اخبار جام جهانی قطر به این کشور سفر کرده است، جمعه شب به نفرت افکار عمومی از این رژیم در این مسابقات اعتراف کرد و گفت:فریادهای «فلسطین آزاد» را می شنویم و در خیابان‌ های قطر شاهد پرچم های فلسطین هستیم.

وی خاطرنشان کرد: در این مسابقات همچنین شاهدیم که اتباع قطری و دیگر کشورها به خبرنگاران و نیروهای رسانه های اسرائیل فحش می دهند و این واقعیت مسأله [نفرت از اسرائیل] است.

علاوه بر این «دور هافمن» خبرنگار یک شبکه تلویزیونی رژیم صهیونیستی نیز که به منظور پوشش رقابت های جام جهانی فوتبال به قطر سفر کرده است از برخورد بسیار منفی شهروندان قطری با خود گلایه کرد.

همزمان با برگزاری مسابقات جام جهانی فوتبال در قطر، طرفداران تیم‌های کشورهای عربی برای همبستگی با مردم فلسطین توئیت‌های خود را با هشتگ «فلسطین در جام جهانی» و «نه به عادی سازی با اسرائیل» و «فلسطین موضوع آزادمردان است» منتشر کردند.

البته ما پیش از این نیز در مواقع مختلف شاهد بودیم که برخورد مردم در کشورهای عربی به مناسبت های مختلف همچون برگزاری مسابقات ورزشی و علمی با ورزشکاران و افراد حاضر صهیونیست بر خلاف رویه دولت های آنان بوده است و از انجام رقابت با آنان خودداری می کنند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha