ساخت اولین واحد تولیدکننده سوخت سبز کشور در کرمانشاه به مراحل پایانی رسیده است

کرمانشاه- ایرنا- استاندار کرمانشاه از افتتاح اولین کارخانه تولیدکننده سوخت سبز کشور در ایام دهه فجر امسال در کرمانشاه خبر داد و گفت: ساخت این واحد از محل مصوبات سفر مهرماه سال ۱۳۹۰ رهبر معظم انقلاب اکنون در مراحل پایانی قرار دارد.

به گزارش ایرنا؛ «بهمن امیری‌مقدم» روز یکشنبه در حاشیه بازدید از پروژه بیواتانول که با حضور رییس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) و معاون وزیر صنعت، معدن تجارت و معاون اقتصادی استاندار برگزار شد، تاکید کرد: مدیریت ارشد استان مصمم است تا پروژه‌های زمین مانده سفر رهبر معظم انقلاب و دیگر پروژه‌های کلیدی و مهم کرمانشاه را تکمیل و وارد چرخه تولید و اشتغال کند.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: این مجموعه از پروژه‌های مصوب رهبر معظم انقلاب است که متاسفانه روند اجرایی آن بسیار طولانی شده است.

وی افزود: خوشبختانه با رایزنی‌ها و پیگیری‌های مداومی که طی این ماه‌های اخیر صورت گرفت، روند اجرایی این پروژه دوباره شتاب گرفته است.

ساخت اولین واحد تولیدکننده سوخت سبز کشور در کرمانشاه به مراحل پایانی رسیده است

امیری‌مقدم گفت: در این بازدید همراه با معاون وزیر صمت، از آخرین مراحل تکمیل این پروژه به شکل میدانی بازدید به عمل آمد.

بازدید استاندار از شرکت دانش بنیان دانش بافت البرز

استاندار کرمانشاه همچنین همراه با معاون وزیر صمت و رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران(ایدرو)، ومعاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری و مدیران اقتصادی استان از شرکت دانش بنیان "دانش بافت البرز" در شهرک صنعتی بیستون کرد.

مرحله اول(زرد) این واحد تا پایان بهار ۱۴۰۲ و با اعتبار دست کم ۶۰۰ میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.

این واحد دانش بنیان که تنها یک نمونه دیگر از آن در کشور وجود دارد، اندام انسانی تولید خواهد کرد که در فاز اول شامل بافت های قلب و عروق، تاندون، پودر استخوان است‌.

ساخت اولین واحد تولیدکننده سوخت سبز کشور در کرمانشاه به مراحل پایانی رسیده است

به گزارش ایرنا؛ براساس گزارش مرکز آمار نرخ بیکاری استان کرمانشاه که در بهار امسال ۱۵.۴ درصد بود در تابستان سال جاری به ۱۳.۶ درصد کاهش یافت. بر اساس آخرین آمار رسمی، استان کرمانشاه ۹۸ هزار بیکار دارد که از این تعداد ۳۸ هزار نفر معادل ۴۰ درصد دانش آموختگان دانشگاهی هستند.

اکنون هزار و ۲۷ واحد صنعتی با سرمایه‌گذاری ۳۸ هزار و ۴۹۹ میلیارد ریال در استان کرمانشاه وجود دارد که ۳۰ هزار و ۲۸۴ نفر در آنها مشغول به کار هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha