فیلم/ توضیحات مشاور رییس سازمان دامپزشکی در مورد عملکرد رزمایش "جهادگران فاطمی"

بجنورد-ایرنا- مشاور رییس سازمان دامپزشکی گفت: سه هزار و ۲۰۰ نفر جهادگر در اقشار مختلف برای اجرای رزمایش جهادگران دامپزشکی مشارکت دارند و تاکنون چهار میلیون خدمت به این قشر تولیدکننده ارائه شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد مهدی خورشیدوند روز یکشنبه در حاشیه رزمایش جهادگران دامپزشکی در محله عشایر قنبری ها در شهرستان مانه و سملقان به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این رزمایش تاکنون در ۱۷ استان اجرایی شده و خراسان شمالی استان هجدهم برای این خدمات رسانی است و با تلاش جهادگران امسال خدمات به عشایر به میلیون خدمت افزایش می یابد.

وی تصریح کرد: رزمایش ۴۵۰ هزار راس دام عشایر علیه چند بیماری واکسینه در استان خراسان شمالی آغاز شده است و این رزمایش به مدت سه روز در شهرستان مانه و سملقان ادامه دارد.

رزمایش جهادگران فاطمی برای واکسیناسیون ۴۵۰ هزار راس دام امروز یکشنبه با حضور "محمد مهدی خورشیدوند" مشاور رییس سازمان دامپزشکی کشور در محله عشایری قنبری‌های شهرستان مانه‌وسلقان خراسان شمالی آغاز شد.

خراسان شمالی قطب دامداری و دامپروری کشور است و در این استان بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد دامی نگهداری و پرورش داده می شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha